expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 8. 2014.

Young Hollywood spojleri ♥

Hellou. (:

Jako zurim , zato cu odmah preci na post. :)
Malo pre sam ugledala nove spojlere za novu YH kolekciju i odmah
sam ih uslikala i poredjala. :D
*Predmeti sa plavom pozadinom su animirani (u pokretu su , kao gif ,
tako ce se i prodavati). :D ♥

Evo spojlera:


(Svaku sliku mozete povecati ako kliknete na nju) 
Kolekcija mi se mnogo dopadaaaa. *___* Ali posto
nemam ni jedan sd , a pokusavam vec danima da sakupim
izgleda necu nista da kupim. :/ ♥
Toliko zelim ovaj beli kaput na drugoj slici , ali izgleda da
mogu samo da sanjam , s obzirom da imam 0sd. :/ ♥

Ali ipak , jedva cekam! *__* ♥

-Da li vam se svidjaju spojleri? :)
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥


6 коментара:

  1. Анониман21.8.14. 19:24

    hmm cini mi se dobro,ali ja sam u istoj situaciji kao i ti.Imam samo 3sd,ali imam 18 na drugom profilu!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.8.14. 19:29

    Super jeeee ,kuujem nesto :$



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.8.14. 00:59

    Kolekcija je ekstra,imam 96 sd i na drugom profilu 117 sd,superrr xD
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.8.14. 09:30

    Super ali u istoj sam situaciji kao ti imam 0sd ,ali na drugom profilu 48sd,valjda cu imati dovoljno.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.8.14. 13:03

    Kolekcija je super imam nešto stardollara možda nešto i kupim neznam razmislit ću.:/

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман23.8.14. 12:02

    nemam nista od sd tako da caos prelepa kolekcijo idi od mene i ne vracaj se :'(
    missmilica003

    ОдговориИзбриши