expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 8. 2014.

MSW '14 - Coming soon ♥

Hellou. (:

Imam jako uzbudljive vesti za vas... :D ♥
MSW '14 takmicenje samo sto nije izasloooo! :OOOO

Evo prvo spojlera sa instagrama:
*Prevod opisa slike:
DAA lutke! Dogadjaj godine dolazi uskoro...
#stardoll

Ufff , jedva cekam!!! *__*
Za sada jedino znam da ce tema biti zelena. :) ♥
I to mint zelena , pa slaze nam se uz izgled bloga. xD *__*


Evo i kako izgleda reklama za MSW u poruci:
*Prevod sa slike:
Dogadjaj godine je tu iza ugla!
Drzite oci sirom otvorene za nove novosti na takmicenju Miss Stardoll World 2014. ♥
Svidja mi se boja teme. :) ♥


Evo i kako izgleda deo sa takmicenjima na Stardoll-u:
Stardolari , starkovanice. *___* :D ♥

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Mnogo mi se svidja boja teme , ali mi se ne svidja sto je logo
kao od papira. :/ ♥
• Klikom na ovaj link mozete videti ovu reklamu na Stardoll-u. ♥

To bi bilo to. :)
Ja iskreno jedva cekam!!! *__________* ♥

-Da li vam se svidja tema takmicenja? :)
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

SPECIAL THANKS TO:
AndreadeaGirl

-MiciRainbow2 ♥








11 коментара:

  1. Анониман27.8.14. 14:10

    Jedva cekamm :D


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.8.14. 14:18

    Ja jedva čekam da.:'D
    Takmičenju ću učestvovati radi zabave znam da neću daleko dogurati ali pokušat ću barem.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27.8.14. 15:32

    Jedva cekam natjecanje.
    U takmičenju naravno da cu sudjelovat, zbog zabave i da vidim koliko se svidam ljudima.:) Necu daleko dogurat ali ipak.:) Vrijedi pokusat.:)♥
    Boja, zelena mi se jako svida. Bas je lijepa boja.:)♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ja necu da se takmicim.... Ne mogu ni NCG da postanem,a kamoli MSW xD
    Ja hocu da nas ti prestavljas za MSW :) ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aw , Natasa... Smatras me doslednom MSW-a?! Hvala ti punooo. Ne mogu da verujem. *__* ♥

      -MiciRainbow2

      Избриши
    2. Ja bih stvarno volela da nas predstavljas :D Imas velike sanse xD ♥

      Избриши
  5. Ja također jedva čekam. *_*
    Već sam uredila apartman,stavila one slike "Vote me MSW",itd. :)
    Moja omiljena boja je boja mente,tako da su definitivno ove godine pogodili boju. :)
    Voljela bi da budem MSW Bosne. :)

    -180 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман28.8.14. 13:19

    jedva čekam kad sam došla danas na komp vidim piše msw14 jedva čekam
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман28.8.14. 14:09

    super je samo što nez jel ću upast pojma nemam
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман29.8.14. 23:25

    Jedva cekam.....
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман31.8.14. 03:33

    Jedva cekam takmicenje,ucestvovacu sigurno, iako znam da nemogu da pobedim. =D
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши