expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 8. 2014.

FOPS #15 - Sleeveless Denim Vest

Heellouuuu!
Danas je mom bratu rodjendan pa nemam nameru da se otimam sa njim oko kompjutera,pa necu biti bas najaktivnija danas xD
A sada da predjemo na post jer me napada za komp o.o

Za ovaj post sam izbarala Sleeveless Denim Vest evo kako izgleda:
Marka: Archive
Ovaj prsluk je prelep *---*
Savrseno stoji na lutci,nije ni cudo sto ga mnoge imaju u WL
Moze se naci na Bazaru,ali retko (ja nisam uspela da nadjem)
Volela bih da ga imam,a vI? ♥
I evo stajlinga:
I stajling je lep :D
Jedino bih umesto straki stavila neke druge,ali nisam nasla druge :/
I stajlinge je isto ceo od rare svari (sem starki)

To je tooo

Da li imate Sleevesless Denim Vest?
Zelite ga?
Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01

9 коментара:

  1. Анониман25.8.14. 14:10

    oufit je super ja bi jako htjela imati Sleevesless Denim Vest jer je pree *________*
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.8.14. 14:14

    oufit je ljep samo da su hlačice drugačije
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  3. Nemam Sleevesless Denim Vest,ali bih ga jako puno željela imatiiii. Jednostavno je predobar. *_* I sretan rođendan tvom bratu. :)

    -90 bodova na SOSD kartici. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.8.14. 17:50

    Nažalos nemam Denim Vest :/ Lijepo bi bilo imati ga. Outfit mi se sviđa! :) Inače, ja sam nova ovdje i baš sam sad saznala za ovaj blog! Jako mi se sviđa! Prijateljica lazuaria (Ena) mi je rekla za ovaj blog :D

    ancijb (Anna)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.8.14. 20:57

    Outfit je prelep, samo da je sorc drugaciji.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 21:06

    Outfit je super, ali mi se sorc ne dopada i nemam Sleevesless Denim Vest,svidja mi se ali ga necu kupiti. ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26.8.14. 10:19

    Outfit je stvarno prekrasan, nemam tu košuljicu, jaknu, sta god da je to. Ali rado bih zeljela, jako mi se sviđa.:)♥ Jako je lijepi outfit, ali ja bih možda promijenila hlače.:)♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман26.8.14. 12:08


    Meni je super Sleeveless Denim Vest videla sam to jednom na bazaaru za 10 sd,mislila sam da nije popularno i onda sam se pokajala jer nisam kupila.:'D
    Outfit je super sviđa mi se.Ako nađem negde Sleeveless Denim Vest odmah kupujem.(:

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман26.8.14. 22:59

    Svidja mi se outfit :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши