expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 8. 2014.

Razgovarajmo o... Kako brze prelaziti nivoe?

Heeeej!
Malo zurim pa odmah krecemo na temu!
Ovo sam zelala da pise jos juce,ali nisam stigla,a i videla sam da je jedna devojka na chat-u trazila pomoc kako brzo prelaziti nivoe!

Postoji puno nacina da osvojim starbodove.
Da bismo presli nivo treba da sakupimo odredjeni boroj Starbodova
Sto si veci nivo,sve vise Starbodova moras da sakupis
Meni fali 117 Starbodova do 58. nivoa
Hmm... Pa necu to skoro sakupiti....
Posto sam non-ss na dan mogu da zaradim 14 Starbodova,a ako ste ss mozete ja mislim,18 ili slicno... Ne znam tacno :/
Ja sam danas zaradil svih 60 sc i 14 starbodova
Starbodove mozete zaraditi ako uradite ove stvari:
(kliknite na sliku kako biste uvecali)
Kada uradite neku od tih stvari dobijete sc i u zavisnosti koliko sc zaradite,toliko cete bodova dobiti xD
Ne razumem ni ja sta sam upravo napisala xD
Mislim da znate sta sam htela reci :'D
Starbodove mozete zaraditi i na jos nacina!
-Kako?
Kada uradite neki zadatak na Akademiji dobijete odredjeni broj Starbodova (2 starboda su uobicajena)
I dobijate i sc,sd i poklon takodje,kada uradite neki zadatak
Onda tu su nagrade tj. oni trofeji.... Evo kako izgledaju:
Mozete osvojiti najvise 25 Starpoena a najmanje 2 Starpoena
Ja imam 56/85 nagrade i razne nagrade sam osvojila :D
Te nagrade skoro pa nista ne znace sem Starpoena i toga da mozes videti sta je taj clan sve postigao xD

To je to!
Ne mogu vise nicega da se setim... A i mislim da nema drugih nacina xD

Da li vam se svidja post?
Imate li nesto da dodate?
Sta zelite u sledecem postu?
-Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01

9 коментара:

  1. Анониман23.8.14. 16:12

    Super post od pomoći je.♥♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.8.14. 21:54

    Da stvarno post je od pomoci, tako cu lakse preci nivo.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.8.14. 12:42

    Post je superr ,pomoci ce mi ♥


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24.8.14. 13:07

    Super post, a i korisno je.:) Ja uvijek kad mi fali par starboda idem skupljat starkovanice.:)♥
    -DivaKata.:)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24.8.14. 22:35

    Super post,bas ce mi biti od pomociii. xD
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 00:15

    Sve to sam znala,ali nekome si pomogla...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  7. pomozi mi ja sam nivo 9 a treba da kujem na starbazzaru zgob akademije i nisam superstar kako mogu za jedan dam uspeti postati nivo 17 .brzo odgovori molim te

    ОдговориИзбриши
  8. pomozi mi ja sam nivo 9 a treba da kujem na starbazzaru zgob akademije i nisam superstar kako mogu za jedan dam uspeti postati nivo 17 .brzo odgovori molim te

    ОдговориИзбриши
  9. super post, ali sam vec znala te stvari




    stardollmisss310

    ОдговориИзбриши