expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 8. 2014.

FOPS # 16 - HotBuys Vip Pass

Hellouuuu!
Evo jos jednog posta od mene!
Drago mi je sto puno komentarisete FOPS! :) ♥
Nadam se da cete tako nastaviti!
Pa da mi krenemo sa postom!
Za ovaj post sam spremila HotBuys Vip Pass
Evo kako izgleda:
Marka: Pretty'n'love
Teso se moze naci na Bazaru,ja bar nisam uspela...
Ovo je bio jedan HotBuys koji je naravno posle nekog vremena zastareo tj. postao nedostupan.
Videla sam u gomilu prezentacija da traze ovaj predmet.
Ne znam zasto je toliko popularan xD
Nije nista mnogo specijalan :'D
Evo i stajlinga:
Sve stvari osim starki su iz Pretty'n'love 
Stajlinge je lep,svidja mi se.
Nisam bas imala preveliku ideju kako da ga kombinujem....
Ove HotBuys farmerke imam i mnogo mi se svidjaju *--*
To je to za ovaj post ♥

Da li imate HB Vip Pass?
Zelite ga?
-Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01

10 коментара:

  1. Анониман26.8.14. 22:26

    Meni nije bas lijep i kada bih ga nasla ne bih ga kupila a stajling je odlican i bez njega♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.8.14. 22:47

    Marka je zapravo IT GIRLS, ja ga imam i neznam kako, al našla sam ga na bazaaru za 7sd. Samo sam bezveze tražila i, vidi, HB VIP Pass za 7sd, brže kupuj :P

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.8.14. 22:50

    Ja ga nemam i ne zelim ga..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Ja da nemam i ne sviđa mi se previše, ali da ga nađem za tako malo kao Stella kupila bih ga :)
    (240 bodova ^--^)

    ОдговориИзбриши
  5. Nemam Hot Buys Vip Pass,nije mi naročito lijep kao ostali Hot Buys.Kada bih ga našla na StarBaazaru po nekoj povoljnoj cijeni,uzela bih ga. :)

    -165 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27.8.14. 10:18

    Outfit je prelijep ,imala sam ga ali sam ga prodala za 500 sd :D
    -AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман27.8.14. 11:46

    Iskreno sviđa mi se HotBuys Vip Pass.:)
    Outfit je također prelep.*---------*
    Ja nemam HotBuys Vip Pass ali moja rodica ima HotBuys Vip Pass. :'D
    Naravno ja ću se truditi pronaći HotBuys Vip Pass na bazaaru. (:

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман27.8.14. 15:05

    Outfit je savrsen, zelela bih ga .
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман28.8.14. 14:37

    meni je to super kad imaš neku stvar koja je tražena a ti ju nemoš da prodaš zezam se
    sviđa mi se to vip nešto mislim daje ogrlica i dobar ti je outfit
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман29.8.14. 22:12

      Outfit je bas super zelim ga jakooo. =D
      -jovanavujovic

      Избриши