expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 8. 2014.

#5 Find Perfect Wig

-Helooou. ♥

Kako ste danas? 

Pisem post nabriznu, jer zaista zurim. :)

Nisam jos kuci,
ali su mi dozvolili da instaliram PSC ovde.


Dansanja kosa je ova:


Dizajnirao/la:
MA.Paradise

Cena:
89 sd. 

Misljenje:
Kosa je presavrsena,jako mi se svidja. 
Da sam znala, 
ne bih kupila ovu moju nego tu.
Jeste da je cena previsoka,
ali vredi svaki stardolar.
Ako hocete lepu kosu, ova je za vas!

Gde/Kod koga mozete pronaci?
Imaju je Ema-Emica-E,
kiki32sd , MA.Paradise.

Da li je u prodaji?
Ema-Emica-E je ne prodaje,
za kiki32sd ne znam, 
ali znam da je MA.Paradise prodaje. :)

Savet:
Ne znam sta bih vam rekla..
Ali ipak evo saveta:
Ako zelite da je povecate stavite umetak.
Gledajte da bude ista boja kao i kose.


Da li vam se svidja kosa?
Kupujete je/ne kupujete? 

Ako budete komentarisali ovaj post dobicete 15 bodova na SOSD kartici. ♥


-MissMaki1 ♥

8 коментара:

  1. Анониман30.8.14. 17:56

    Kosa mi se svida, ali necu ju kupiti.:/ Malo mi je preskupo.:/
    -DivaKata.♥:)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.8.14. 18:12

    - kosa je divna.*QQ*
    - tu kosu ima moja najbolja prijateljica.♥
    - ja je neću kupiti jer sam zadovoljna sa kosama koje imam.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.8.14. 03:07

    Kosa je presavrsena,nemogu opisati koliko mi se svidja,necu je kupiti jer sam zadovoljna svojom.
    -jovanavujovic♥

    ОдговориИзбриши
  4. Kosa je predivna,ali je cijena previsoka. ://

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31.8.14. 11:28

    Kosa je predivna, necu je kupiti jer nemam dovoljno sd.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман31.8.14. 13:02

    Kosa je prelepa...zelim jeee *_*
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман1.9.14. 10:19

    Savrsenstvoo. *o*
    Ali ja nikad nisam bila ss, i ne planiram da budem, tako da mi je cijena previsoka. Ali i bilo koja druga cijena kose. Imam vec jednu sa kojom sam prezadovoljna, prodala mi je najbolja drugarica za samo 10-ak sd! :D
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши