expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 8. 2014.

OBAVESTENJE ♥

Hellou. :(

Jako sam tuzna... Skoro polovina najboljih blogova
na balkanu se zatvara... :/ Ne znam sta se desava. O.o
Uglavnom , ja necu biti toliko aktivna kao pre zato sto skola
pocinje. Ja sam osmi razred i mnogo mi je vazna ta poslednja
skolska godina u osnovnoj skoli , jer mi mnogo znaci prijemni
na kraju osmog za srednju skolu koju cu da upisem. Zaista
nemojte se ljutiti ako ne napisem neku novost na vreme ili
ako blog ne bude toliko aktivan. :/
Necu zatvoriti blog , ali bar ja necu biti aktivna kao pre. Dakle
neocekujte vise od 2-3 posta od mene nedeljno. :/ Verovatno
cu pisati samo novosti i mozda cu jednom nedeljno (vikendom)
pisati SOFP. :/ ♥

Tako je kako je. Nadam se da me razumete. :) ♥ 

P.S. hvala vam na gomilu divnih komentara na mom prethodnom
postu o MSW kolekciji koju sam sama napravila. ♥
I hvala vam na 1,312 pregleda juce. Obaramo rekorde. :) ♥


Volim vas puno. ♥♥♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)

-MiciRainbow2 ♥

5 коментара:

  1. Анониман31.8.14. 12:23

    Ma okej razumem te.Ja sam sedmi razred ali i meni je to jako važno.Ja ću upisati za arheologa ili modnog dizajnera.Ali za sve to trebam proći sa čistim peticama.Tako da i ja moram jako jako da se potrudim ako ne budem aktivna non stop naravno ja ću komentarisati sve.Ja u danu mogu biti na internetu možda 1 sat i pol.Ali svejedno ću se truditi.♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.8.14. 12:52

    Mislim da te svi razumeju i nemapotrebe da se pravdas..I ja sam osmi razred i necu biti toliko aktivna na blogu,ali cu se jako truditi da sve komentarisem i procitam sve jedan post..Svi blogovi koje sam pre citala su se zatvorili i ostala su mi jos samo dva--ovaj blog i od mia.05.07
    Nadam se da se ovaj blog nikad nece zatvoriti :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.8.14. 15:37

    Razumem te, pokusacu da za vreme skolske godine budem aktivna.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  4. Razumijem te.Ne možeš ti po cijele dane biti ispred kompa i zapostavljat učenje.

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31.8.14. 20:30

    Svi te razumijemo, ne mozes samo visiti na kompu i pisati postove i zanemariti ucenje. To nebi bilo okey. Ni ja necu uvijek biti aktivna citateljica i komentatorica, jer takoder moram uciti i zelim prijeci razred s 5.0
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши