expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 8. 2014.

My MSW '14 collection ♥

Hellou. (:

Bas mi je bilo dosadno i odlucila sam da napravim 
sama svoju kolekciju za MSW '14 trgovinu. :) ♥
Pravila sam haljine iskljucivo u pixlr-u , sto je bilo
pomalo tesko jer to nije pravi sajt za garfike poput
Gimpa ili paint sai-a. :D ♥

Napravila sam sve tri haljine za oko sat vremena , sto je 
za pohvalu. :)

Inace , ovo je i kao neki poklon za moje dve najstarije
bloggerice - Natasu i Nataliju. ♥
Nadam se da druge nece da se neljute zbog ovoga... Jer
i njima spremam malo iznenadjenje. ♥

Evo te moje kolekcije:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Ne znam zasto , ali najvise mi se svidja moja haljina. :D Slucajno
sam nju pocela prvu da pravim i ispala je odlicno. Ali svidja mi
se i Natina ombre haljina i Natasina providno-cvetna haljina. :D ♥

Nadam se da vam se svidjaju haljine. ♥

-Da li vam se svidjaju haljine? :)
-Da li bi ste voleli da ih kupite da su u starplazi? :D

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥

14 коментара:

  1. Prelepo je ♥♥♥
    Hvala puno Mici ♥___♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.8.14. 21:03

    lijepo je i sviđa mi se grafika

    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.8.14. 21:04

    preljepo je
    lijepe su haljine a i sviđa mi se post

    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.8.14. 21:07

    - prelepo je.:D
    - lepu su haljine i post je super.*QQ*

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман30.8.14. 21:32

    Prelijepo je, haljine mi se jako svidaju, a nekako mi je najlijepša ova koju ti nosiš. Ali i ostale su jako lijepe. Jedva cekam d apocne natjecanje.♥
    Da bar i takve haljine budu u trgovini MSW, bilo bi prekrasno.*--*
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман31.8.14. 02:39

    Bas su super haljine i post naravno. =D
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Grafika je prelijepa. Postaje je na USD pa možda Stardoll osoblje vidi x3
    -311-

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман31.8.14. 09:56

    ODLICNA JE GRAFIKA *QQ*
    BAS JE ZA POHVALU,JA BIH OVAKO NESTO RADILA 3 SATA ♥__♥

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман31.8.14. 10:12

    Haljine su super kao i post
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  10. Haljine su savršene.Sve su prelijepe,ali mi se najviše sviđa tvoja.
    Jedna stvar mi se ne sviđa,a to je kao kragna na Natinoj haljini,ako je to.

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман31.8.14. 11:26

    Haljine su predivne!♥
    Moze slii meni napraviti jednu?Plss *Q*

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман31.8.14. 12:55

    Haljine su prelepe...Najlepsa mi je Natina,ali ostale su lepe....Bilo bi super da ovakva bude kolekcija MSW 14`♥♥
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши