expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 8. 2014.

FTS - 1. runda ♥

Hellouuuu!
Evo jos jednog posta od mene :D
Rekla sam da prijave traju do 20h a sada je toliko sati!
Evo prijavljenih:
KittySarah1122
funnycool545
loveladynika123
missmilica003
Tena_Candy
nicole321cool2
Sara026
AndreadeaGirl
Mini-Maus.
Borovnicica
AnaSosic1
mia.07.05.
Ancika004
DivaKata
TrendyGirl.14
ladyvalerija14
zippygirl6
jovanavujovic
lila28love
monsterhigh2891
EmanaaKoll
Prijavilo se cak 21 takmicar *0*
ne mogu da verujem!
A mislila sam da ce i ovo da propadne kao i sva druga xD
A sada da vidite za sta se takmicite :)
Nagrade:
1. mesto
-Jedan HB ili Tingeling predmet 
- Nesto iz WL do 20sd
-2 predmeta iz stardesigna
-3 poklona iz SuiteShopa
- plus iznenadjenje 
2.mesto
-1 predmet iz stardesigna
-nesto u WL u vrednosti do 500 sc
-poklon iz SuiteShop-a
-nesto sa mog Bazara za 2 sc
3.mesto
-1 predmet iz stardesigna
-poklon iz SuiteShopa
-nesto sam mog Bazara za 2 sc
- nest u WL do 250 sc

Sada trenutno nisam ss,ali uplacujem malo pre nego sto se takmicenje zavrsi :D ♥
Tako da cete dobiti poklone sa Bazara :D
Pravila mozete proitati OVDE,ja cu za svaki zadatak da napisem posebna pravila (i ona glavna se podrazumevaju)
 A sada predmet za prvi zadatak je...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Skoro pa svako ima ove farmerke :)
Ipak prvi zadatak treba biti najlaksi ;)
A sada mala pravila za ovu rundu!

Ne smete praviti stajling ni na jednoj takmicarki ili bloggerici na ovom blogu :D

Kada nadjete predmet i napravite stajling,postavite sliku u album ili prezentaciju i napisite mi negde da znam da ste uradili :)



Pa to je to (obavezno procitajte prravila iz predhodnog posta)
Ako vam nesto nije jasno pitajte me u komentaru ili poruci na Stardoll-u!
Mozete raditi do 07.09 (nedelje) do 17h xD


-Komentarisite!
(15 poena)

-NataStarDoll01


10 коментара: