expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 8. 2014.

Izvlačenje.. ♥

Hej svima! ♥
Odlučila sam da odmah danas izvlačim nagrade,jer imam 15 a Vas se prijavilo 19. :'D
Pa,da se ne bi još prijavilo i razočaralo evo videa kako izvlačim;



Sve je pravilo kao što vidite. ×D

Evo ukratko šta je ko osvojio;

Objavljeni Make-Up osvaja;
FunnyKetrin12
LuckyMicika
AndreadeaGirl
Shaman_Girl
Mini-Mouse.

Objavljeni outfit osvaja;
sunny_hey
mia07.05.
marijamakimaki
lala02true
bekaminaemka

Stardresing šorts osvajaju;
StarMicaHeart
MilenaCool27
KatarinaG.123
jovanajuvovic
lila28love
[ Ko je osvojio šorts,neka mi kaže boju u komentar i odmah će ga dobiti sa mojih lažnih lutaka. ×D ]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evo nagrada;

Make-Up ovi. :'D

FunnyKetrin12
Ti uopšte nemaš kupljenje šminke osim one ljubičaste maskare. o,O
Uradila sam sve što sam mogla.. Ne zameri mi ako ti se ne dopada,ali stvarno nisam mogla bolje sa tom količinom šminke. ;/

LuckyMicika
Ti već imaš dosta šminke,i ovo je Make-Up koji bih ja rado noslila na svojoj lutki. ;')

AndreadeaGirl
Pa,nije loše ali nije ni ništa posebno. Ovaj Make-Up je skoro Free,samo olovka košta 4 sd. ;')


Shaman_Girl1
Ovaj Make-Up i nije tolika propast,ali ipak nije nešto.. :'P

Mini-Maus.
Ovome sam se radovala od samog početka.. Mislim da mi je Make-Up dobro ispao. :D


Outfiti. ;*

sunny_hey
Ovaj outfit i nije nešto,ali budući da je skoro sva njena garderoba skinuta za proxy-ja ili slično,sviđa mi se. P.S; Outfit je Free. ♥

mia07.05.
Ovaj outfit mi se zaista sviđa,i rado bih ga nosila. Ali čini mi se da su sve stvari nedostupne,i jako ih je teško naći.. ;/

marijamakimaka
Nisi imala nikakvu torbu koja se slaže uz ovo.. Ovo ti je po meni najbolja odeća iz ormana,ali treba da promeniš ten da bi ti stajala. Predlažem ti ten kao moj. ;')


lala02true
Sviđa mi se.. Nije ništa napadno.

bekaminaemka
Ovaj outfit bih rado nosila na svojoj lutki. Samo mi je skupo da dam 19 sd na tu suknju,ali je jako dugo želim i bojim se da je kasnije neću nositi. ×S

To je to! ♥
P.S; Svi koji su osvojili šortseve neka mi obavezno kažu boju! :'D

Komentarišite. :] ( 15 poena. )

- Ancika004. ♥




















5 коментара:

  1. Анониман23.8.14. 13:52

    Meni ako ima neki tekses ili neki crni.
    -lila28love ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.8.14. 14:33

    Crna boja
    StarMicaHeart

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.8.14. 12:32

    Super,svida mi se :D


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24.8.14. 22:04

    Bas super,za mene crni sorc ako moze. =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.8.14. 00:18

    Nisam nista,ali cestitam ostalim dobitnicama...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши