expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 8. 2014.

WE ♥ YA HATERS! :*

Hellou. (:

Odlučila sam da napišem mali post van moje rubrike (IZVINJAVAM SE MICI,ALI MISLIM DA BI NAM OVO BILO POTREBNO.) o našim vernim pratiocima hejterima! ♥

Naime,moj brat stalno sluša ovu pesmu;
POSLUŠAJTE!

Melodija i ostalo mi se ne sviđa pošto ne slušam rep vrstu muzike. 
Ali reči su genijalne. Naime,oni su ovu pesmu snimili hejterima koji su hejtali njihov bend,muziku itd..
Znači; HEJTATE NAS?? - ŠTA GOD BAJO. XD
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mi se ne obaziremo na hejt! Mi želimo da saslušamo iskreno mišljenje,i takođe želimo da čujemo i ZAŠTO VAM SE NESVIĐA. Ali hejteri nemaju odgovor na to pitanje. I šta tu ima da prosipate vašu pamet koju nemate?? -___- 
Svakako; HEJTUJTE NAS IDALJE, NE OBAZIREMO SE. :D

Komentariši i osvoji 15 poena na svoju SOSD karticu. :]

xoxo,
- Ancika004. ♥

6 коментара:

  1. Анониман30.8.14. 19:48

    Da :) Slazem se :) Neka onui hejtaju jer mi se neobaziremo ;)

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  2. Ti hejteri očito nemaju ništa drugo raditi u životu pa idu od bloga do bloga i hejtaju. -.-

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.8.14. 12:57

    Mene su hejtovali na chatu,ali ja sam se samo lepo nasmejala hahahah
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1.9.14. 10:13

    U pravu si. Nemaju svoj zivot, pa se bave tudjim. :)
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши