expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 8. 2014.

Stardoll nepravda #3

Hejj!♥
Kako ste?
Evo i treceg posta moje rubrike.♥

Za danasnju "Stardoll Nepravdu" sam izabrala  trznicu "Starbazzar".
Bice ovo dug post.
Imace i nepravda kao kupac a i kao prodavac.
Pa krenimo.
Prvo idemo nepravdu kada smo kao kupci.

Cesto na stardoll-u  vidimo poruke,primjer ove
:

Snizenje,snizenje,snizenje!
Tako i ja,udjem kod ove cure i vidim ovo:
:
600sc dati za ovo?
Ne,hvala.

Jos nesto sto me je jako jako iznerviralo jeste ovo:
Cura platila kosu za 2 sc,a prodaje je za 600 sd?
OMG!Kada ce prestati vise sa ovim?

Eto to je to o nepravdi kao kupcima.

Sada,nepravda prema nama kao prodavcima.
P.S.Ove slike sto slijede slikala je moja sestra koja je Superstar,jer i sami znate da ja nisam Superstar,pa ne mogu prodavati na bazzaru.
Zamolila sam je pa mi je uslikala.
Prva slika:

Ahahahha.Cijena na bazzaru 44,a dobit ces 4sd.
Ukrali su 4sd.xD
Sorry na izrazu ali sam iznervirana,i to jako!-.-
Mozda nekome bas tih 4sd znaci nesto.
Kako mogu samo biti tako pohlepni.:"(
Druga slika:

Ono sto si kupio/la za sc mozes prodavati samo za sc.
A sada obratite paznju na sledecu sliku.(ima veze sa ovom slikom).

A ono sto si kupio/la za sd mozes samo za sd.
E sad..
Na prvoj slici je nepravda prema prodavcu zato sto mozda nema sd,a tu stvar ne moze prodavati za sd,a mozda mu je neko ponudio.Stvarno su i to nasli...:/
A druga slika je nepravda prema kupcima.
Mozda kupac nema sd,a jako zeli tu stvar koju je korisnik/ca kupio/la za sd.
I trazi je i trazi i onda je konacno nadje,i nema novca ne moze kupiti.:/
Tako se meni jednom desilo.:"(

Kraj posta!☻
Da li vam se svideo post?
Sta zelite u sledecem postu?
KOMENTIRAJTE ♥

5 коментара:

  1. Анониман17.8.14. 15:19

    Stvarno me iznervira kad vidim da je neko to kupio tako jeftino a prodaje do 1000000 puta vecoj ceni.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post samo tako nastavi i ne odustaj! :) :**
    MisLealove

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17.8.14. 16:52

    Super post *o*



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17.8.14. 17:45

    odlican post nemam sta da kazem *---------*
    -missmilica003

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.8.14. 10:03

    Predobro je! Rubrika ti je savrsena, bas mi se svidja. Samo tako nastavi.♥
    -fancyM.M.;)<3

    ОдговориИзбриши