expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 8. 2014.

FOPS # 11 - Sahara Night Top

Heeejjj!
Evo mene opet :D
Juce sam napravila slike za jos nekoliko FOPS-a :D
Nasla sam jednu devojku koja ima samo rare stvari *__*
Ali bilo mi je tesko da napravim stajlinge.. :|
Da ne duzim mnogo vec da predjemo na post!
Za danasnji post ove rubrike sam izabarala Sahara Night Top
Evo kako izgelda:
Marka: Tingeling
Top je sladak :D
Trazen je,vecina lutaka bi zelala da ga ima :D
Meni se ne svidja bas puno,ali sladak je pa bih volela da ga imam 
Lepe su boje na njemu i zbog toga mi se po malo svidja 
A sada evo stajinga:
Stajling nije nesto... Kao sto sam vec napisala,ova lutka ima sve rare stvari i nema ni jedne stikle o.O
Pa je ovaj stajling nepotpun skroz :o
Nista ja tu nisam mogla 
A i ne znam bas kako bih kombinirala ovaj top :D

Da li imate ovaj top?
Zelite ga?
Svidja vam se?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01 ♥

11 коментара:

  1. Анониман20.8.14. 19:49

    Super je top sviđa mi se želim ga ali je skup na bazaaru.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.8.14. 20:05

    Imam ga,i nenosim ga jer mi uopce nestoji i nikako ga nemogu kombinirati :/


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.8.14. 20:42

    Meni je top ok,ali ne nesto preterano lep.nemam ga i necu ga kupiti.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.8.14. 21:09

    Volela bih da ga imam ali je skup a ja sam sada švorc
    Missmilica003

    ОдговориИзбриши
  5. koja je to djevojka sto ima samo rare stvari??
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман20.8.14. 21:21

    Nemam ga, ne svida mi se i ne bih ga zelela. NIje mi nesto.♥
    .DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.8.14. 22:06

    Top mi je bas supeeer,nemam ga i necu ga kupiti jer je skup! ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман20.8.14. 22:09

    Top je prelep, i necu ga kupiti jer je skup!
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  9. Meni se top sviđa, imam ideju kako ga kombinirati i voljela bih ga imati *-* Potražit ću sad na Bazaaru pa ga možda i kupim ako ga nađem za pristojnu cijenu :D

    ОдговориИзбриши
  10. meni se svida.. nije nista posebno.. na bazaru je jakooo skup ://

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман21.8.14. 12:33

    Svidja mi se, lepo ide uz tu basic suknju
    KatarinaG.123

    ОдговориИзбриши