expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 11. 2014.

#1 TROOS

-Heelou. ♥

Drago mi je sto vam se dopala moja nova rubrika. 
 Posto ima dugacak naziv skracenica ce biti TROONS .

Pun naziv za one koji ne znaju je

'The Real Outfits On Stardoll'

Danasnju sliku real sliku sam nasla na tumblr-u. 
Inace outfit je presavrsen za moj ukus. 

Da ne bih duzila, odmah cu preci na outfite. 



Levo je slika real outfita, desno slika na stardollu. 
Bio je ovo tezak zadatak, ali mi se outfit toliko svideo da nisam mogla da dignem ruke od njega.

Outfiti dosta lice, ali moglo je i bolje. 
Napravila bih ja i bolji outfit da sam imala mantil,
posto je ovaj mantil dosupan samo za SS clanove, morala sam da prihvatim tu cinjenicu
i radim outfit u starplazi. 

Da li su ovi outfiti po vama slicni? 

Evo stvari koje sam koristila:


Mantil iz trgovine/prodavnice "The Jet Set" 
Pantalone iz trgovine/prodavnice "Fallen Angel"
Stikle iz trgovine/prodavnice "Killah"
Ogrlica iz trgovine/prodavnice  "Willd Candy"
Lancic iz trgovine/prodavnice "RIO"
Majica iz trgovine/prodavnice "Basics"
Torba iz trgovine/prodavnice "Miss Sixty"

Ako biste zeleli da napravite ovaj outfit,
trebali biste da izdvojite veliku svotu novca. 
U ovaj mantil sam se zaljubila, ali nisam SS i ne mogu da ga kupim.
Pantalone su okej, nisu ni previse skupe.
Ogrlicu vec imam, ok je. 
Lancic je dosta lep, ali nemam nameru da trosim sd-e na njega. 
Majica je dobra, obicna majica na brtele.
Stikle su slatke, ali su preskupe.
Torba je prelepa, kada zavrsim akademiju, imam nameru da je kupim. 


Kako vam se cini rubrika? 
Da li su vam outfiti slicni? 
Da li cete obuci tako svoju lutku? 

-KOMENTARISITE! 


XOXOXOXO,
-MissMaki1 ♥


4 коментара:

  1. Rubrika je stvarno odlicna :D
    Dosta su slicni :)
    Outfit mi je preljep,mozda jednom i obucem tako svoju lutku


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiva rubrika. Outfit je dosta slikcan real outfitu, i potpuno je u mom stilu. Ne vjerujem da cu ista kupiti, osim mozda ogrlicu sa leptiricem jer vec dugo planiram da je kupim, ali zaboravljam. xD Ostalo je previse skupo, i nazalost ne mogu da ga priustim, ali je savrseno. Svaka cast za post.♥
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Dosta lice i super je outfit♥
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши