expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

#24. 'Manje avžne stvari Starplaza' - MVSS + Welocome to SOSD team! ♥

Hellou. (:
Verovatno ste primetili kako ne pišem redovno postove,tako da ću danas napisati 3 posta,uključujući i ovaj a neke ću staviti na radnu verziju da mogu da ih objavim. :')

No,da pređemo na stvar! :D
Kao što ste primetili,dobili smo nove bloggerice,CelebJasnu i CucuStar1! ♥
Ja Vam iz sveg srca želim dobrodošlicu na SOSD,želim da se ovde provedete kao nikad! :*

A,sada,da pređemo na MVSS. xD

Danas sam odabrala da Vam napravim jedan outfit koji verovatno ne privlači većinu Vas,ali mene posebno. :'D Naravno,ta zabačena stvar je crveni duks sa ovom macom. xD
To je outfit koji trenutno nosim na svojoj lutci,ali sam dostupnim stvarima. :')
Zar nije sjajan? :D
Meni se jako sviđa. ♥

Crveni duks - Apres Ski  - 13 sd
Ogrlica - Killah - 5 sd
Swag pantalone - // - 6 sd
Sive UGGS - I ♥ UGG - 45 sc
Cute kapica - Apres Ski - 11 sd

Ukupno: 35 sd & 45 sc :D

O outfitu: Ovo je outfit koji je jednostavno u mom stilu,rado ga nosim na Stardollu,a rado bih ga nosila u u realnosti. xD Crvena i nije baš moja boja,ali obožavam taj model dukseva i džempera,i mnogo mi se sviđa print tako da... :-)
Kombinovanje: Ni pošto ne ubacujte ikakve boje osim: -braon,-siva,-crna,-bela. Crvena bi trebalo da dominira outfitom. ;-)

Kako Vam se sviđa post? ♥
Sviđa Vam li se outfit? Ocena 1-10? :D

Komentarisanje ovoga posta donosi 15 poena na vašu SOSD karticu. :*
Komentarišite,označite post & KEEP CALM AND READ SOSD! ♥

xoxo,



3 коментара:

  1. Ova majica je super,a outfit nije moj stil..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. outfit je cool!
    Nije moj stil al je jaaako cool!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16.11.14. 17:47

    Majica mi se svida, ali ja je nebi bas obukla osim da moram, jer nije bas moj stil, nista od toga osim uggica.:) Njih imam dosta u ormaru.:)♥ Ali cool je, I like it.:*
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши