expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 11. 2014.

My Hair Story TAG

Hello dollies!

Upravo sam dobila Baby Lips Pink Punch i toliko mi se svidja da sma pola istrosila XD

Videla sam jako puno YouTube-ra koji su uradili ovaj TAG video, i mnogo bloggera. Doduse, u RL, ali ja sam mislila da bi bilo zabavno da ga uradim i ja posto sam, jelte, i ja blogger :D
Pa, krecemo! :D ♥



Moja kosa je kupljena na bazaru kod devojke po imenu illymi_zaoldyek za 93 stardolara.
Illymi_zaoldyek vise ne postoji, tacnije ta lutka je sada nepsotojeca.
Inace, cela stvar se dogodila tako sto sam ja imala samo 56 stardolara, a stara kosa mi ej bila dosadila i htela sma promenu. I iako sam znala da lepa kosa ne moze da se nadje za tako malo novca, ja sam precesljala sve zive i sve enzive dizajnere kod kojih inace kupujem kose.
Ali, ili ti dizajneri nisu bili Roy pa nisu mogli nista da stave na bazar, ili im je bazar bio prazan, ili mi se nsita od tadasnjih dizajna nije svideo. I tako sam ja odustala i digla ruke od svega i pomirila se sa starom kosom.
Da bih onda jednog dana, nedelju dana kasnije, na Broadcast-u videla poruku od illymi_zaoldyek gde reklamira svoje kose i kliknula na nju.
U trenutku kad sam ja videla njenu kosu, ja sam pocela da se derem i da padam sa stolice. Ja ne mogu vama da opisem to odusevljenje kad sam videla to savrsenstvo na bazaru.
Imala je sve sto sma htela - ombre, lokne i plus je bila dizajnirana tako da pomaze sencenje lica.
Ja sam bukvalno podivljala na tom bazaru.
Samo, tu je i dalje bio problem. 
Kosa je kostala 93 stardolara, a ja sam u tom trenutku imala 56 jer sam sve ostavila u misssixty radnji, posle izlaska nove kolekcije.
I ja sam onda pocela da panicim sta da radim, sta da radim...
I onda sam se setila da imam sestru stekaru. Posto, nama mama da telefon i kaze idite obe uplatite. I mi obe uplatimp, i Nastasija izadje iz stardolla i ode da igra GTA, a ja ostanem i spiskam ako ne sve onda veci deo para na gluposti, i posle nemam... I tako ja odem na Nastasijinu lutku, pozajmim sama sebi pare i kupium kosu. Posle sam joj, naravno vratila, pa nije ukapirala 3:D
Posle kupovine ove kose ja sam dva puta kupovala novu kosu, ali smaki put se vracam na nju i to je prosto najbolja kosa za mene...
Da je neko dizajnirao kosu koja ce biti salivena za mene, ta kosa mi se ne bi svidela vise od ove.

Eto, to je to :D

Kako vam se dopada ovaj vis postova?
Ako zelite vise YouTube TAG postova napisite to dole u komentarima :D
Takodje, tagujem sve koji ovo procitaju a da imaju gde to da napisu, da urade post sa ovim TAG-om i obavezno ostave link dole. :D
Komentarisite (15 poena)

-Natalija

3 коментара: