expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 11. 2014.

Styling in Suite #95;#96;#97

Hej!
Evo jos jednog posta od mene za danas :D
Kao sto sam vec u proslom postu rekla,napravicu stajlinge sa onim presavrsenim kaputom ili sta je vec *-*
Napravila sam ih nekoliko,evo kako izgleda prvi:
Koristila sam haljinu iz Wild Candy-ja (mislim da je odatle),predivan kaput i stikle koje sam dobila besplatno (bilo je sakupljanje delova kao za egg hunt i kada se sakupe delovi,dobiju se stikle,torbica i haljina)
Zaljubila sam se treci put danas u kaput *-*♥

Evo ga drugi stajling:
Koristila sam Basics suknju,platforme iz Nelly-ja,top iz Fallen Angela-a i naravno kaput :)
Meni se mnogo svidja *-* 
Nekako kaput osvezava ceo stajling ♥

I treci stajling:
Koristila sam majicu iz Bonjour Bizou,farmerke iz Miss Sixty-ja,platforme iz Nelly-ja,sovicu i kaput.
Meni se svidja i bio bi nekako stajling prazan i bezveze da nije kaputa :D
Probajte da zamislite stajling bez kaputa i shvaticete sta vam pricam 

Htela sam da napravim i stajling sa sortsem i kaputom,ali mojoj mami je danas rodjendan i stigli su gosti pa ne mogu xD

Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Ocena od 1 do 10?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

5 коментара:

  1. Анониман10.11.14. 16:32

    Kaput je prosto savrsen*-*
    Stajlinzi su perfektno osmisljeni bas kao i cijeli post.Ostala sam 2 minuta bez reci nakon citanja.
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10.11.14. 16:42

    Kako se dobija ovaj kaput? Savrsen jeee *-*
    Stajlinzi su isto tako lepi i ne bi bili potpuni bez kaputa ♥
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман10.11.14. 18:30

    To nije kaput hahahhaah To je sal :) Pise na njemu kad ga dobijes!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Umesto sto komentarises sta je,bolje napisi da li ti se svidjaju stajlinzi...

      Избриши
  4. Анониман11.11.14. 08:14

    Prvo sretan rodjendan tvojoj mami.:)♥
    A sta god da je kaput, sa,l vesta meni je presavrseno.*--*♥ Imas pravo za onaj outfit s basic suknjom, bio bi prazan bezz toga.:) To nesto daje boje i malo zivota u svaki outfit.:)♥ Radis jako lijepe stajling i tako nastavi.:)♥
    -With love, DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши