expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 11. 2014.

Snizenje u starplazi - It's black friday ♥

Hellou , for the 4th time. xD
Ovo je poslednji post od mene za danas. 
Danas smo dobili obavestenje da ce od danas
do nedelje biti veliko snizenje u starplazi. Snizenje
se zove "It's black friday - Crni petak je". xD

Evo koje sve trgovine imaju popust na predmete:




Kada sam ja ovo uslikala , bilo je negde oko 14:00 sata. Ali videla
sam da na blogu USD na slikama su jos neke trgovine na snizenju. Uglavnom
ovo su moje slike i tako je bilo oko 14:00 u starplazi. ♥
Mnogo mi je drago sto se Stardoll konacno setio da konacno opet bude neka akcija
snizenja. Odavno nije bila , zar ne?! :)

-Da li Vam se svidja akcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

3 коментара:

  1. ja sam se bas nakupovala na ovoj akciji za mene uopste nije crni petak ko prati moj blog to moze da vidi

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.11.14. 15:30

    Ja kupujem sada i to bas kupujem hahaha svida mi se akcija!!!♥:D
    D.K

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam bas svasta kupila :) Super je ova akcija!♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши