expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 11. 2014.

Novi predmet u StarDesign Interijer - novogodisnja cizma/carapa ♥

Hellou. (:
Izvinjavam se sto kasnim sa novostima. Zaista jedva stizem. :/
No , da ne duzim vise posto ima jako puno novosti...

Juce smo dobili jedan novi predmet u StarDesign studiu za dizajniranje dekor predmeta.
To je ova novogodisnja cizma/carapa:
(Slika je preuzeta sa bloga USD jer meni nece nesto da udje u StarDesign interijer)
Ovaj predmet mozete pronaci na 3 stranici sa leve strane , po ceni od 6 stardolara. ♥
Meni se svidja. Uvek sam volela da imam ovakvu cizmu i da je okacim na pec/kamin.
Tako da cu poslati sebi sa drugog profila nekoliko i tako cu ukrasiti svoj kamin. ♥

To bi bilo to. :)

-Da li Vam se svidja ovaj predmet?
-Pravite/Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)


2 коментара:

  1. Анониман29.11.14. 14:21

    Pa okey je, i vjerojatno radim, a i kupujem, naravno ne s svoje lutke. Hahaha. Pa prva sam komentira, mogu dobit jednu, crvenu? Hvala.♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Poslala sam nekoliko sa laznih profila.Prelepe su *_*
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши