expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

Muzika na blogu ♥

Hellou. (:
Evo ipak jos jednog posta za danas od mene. Ovog puta na zahtev mojih bloggerica i
dosta citalaca. Kao sto vec znate na ovom blogu je do pre nekoliko meseci bila stalno
muzika , a onda sam je uklonila kada sam menjala ceo template. Zatim sam mukom 
vratila stari template i zaboravila sam da dodam muziku ponovo. Od tada se nisam
nijednom pomislila na to. No , sada su me podsetile Natasa i Jasna i hvala im na tome.
I ja sam primetila da nam nesto nedostaje ali nikako nisam ni pomislila na muziku. :D

Posto imam plan da postavim zaista dosta pesama i posto i vi treba da uzivate u muzici
koja Vam se dopada dok citate postove , vi cete imati sansu da izaberete pesme koje zelite.
Dakle , imate pravo da izaberete 2 do 3 pesme koje zelite da se pojave na novoj muzickoj
listi. Imate vremena do sutra , do 19:00-20:00. Onda cu napraviti listu i stavicu muziku.

Pa to bi bilo to. :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

25 коментара:

  1. Анониман15.11.14. 16:23

    Ja biram:
    Let her go - Passenger
    On Top of The World - Imagine Dragons
    'Još fališ' ili 'Da sam ja on' - Vigor
    (da nebudu sve engleske da uživamo i u našoj)
    I to je moja lista i ma još no rekla si barem 2-3 pjesme,pa ne želim pretjerivati.
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bi volela,
    Iggy Azalea - Black Window
    Demi Lovato - Neon Lights
    Demi Lovato - Heart Attack

    To su pesme koja ja zelim ♥
    - kristina1Silk

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.11.14. 16:39

    hej! ja sam nova na blogu i od danas pocinjem da komentarisem sve postove :D
    Zovem se Anita!
    Evo mojih pesama (ja ne slusam uopste stranu,pa cu domacu ako moze...):
    Ana Bebic - Smiley
    Natasa Bekvalac - Ponovo
    Goca Trzan -Zagrli
    -Anita ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.11.14. 16:45

    (na mobilnom sam pa sry zbog gresaka)
    jenifer lopez - booty
    selena gomez - year without rain
    demi lovato - here we go again
    gospa-nadja :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Shakira - La la la
    Shakira - Loca
    Rihanna - Don't stop the music

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15.11.14. 16:51

    Justin Bieber-Baby
    Pharell Williams(ako se tako pise)-Happy
    Little Mix-Little me ili Wings

    TINICA03

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман15.11.14. 16:55

    One Direction: Steal my girl
    Lorde: Team
    Taylor Swift: Shake it off
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман15.11.14. 17:13

    Fly project - Toca Toca
    Becky G-Shower
    Bo$$-Fifth Harmony

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман15.11.14. 17:33

    Demi Lovato - Shouldn't Come Back
    Rihanna - Rockstar 101
    OneRepublic - Counting Stars

    -CuteGirlTara ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман15.11.14. 17:35

    Avicii - Wake me up (ovo definitivno moras da stavis,to je jedna od najboljih pesama svig vremena) :D
    OneRepublic - Counting Stars ♥
    Rihanna - We fonud a Love :)
    - Ana :*

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман15.11.14. 17:38

    avril lavigne - what the hell
    avril lavigne - girlfrend
    rihanna - diamonds
    -mia.cool

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман15.11.14. 18:09

    Uglavnom su ostali napisali sve sto sam ja htela,ali evo jedna pesma:
    Nina Badric-Takvi kao ti
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман15.11.14. 18:26

    Jel može Impposible - James Arthur
    (valjda se tak piše)
    lara.t.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15.11.14. 19:10

      i još ove 2
      imagine dragons-demons
      da sam ja on-Vigor

      Избриши
    2. Анониман15.11.14. 19:12

      zaboravila potpis
      lara.t.

      Избриши
  14. Анониман15.11.14. 18:29

    All of me-John Legend
    Mackenzie Ziegler-Shine
    Ariana Grande ft.Iggy Azalea-Problem

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  15. Begini-Napala me s leđa
    Gustavo Lima & Neymar-Balada
    Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман15.11.14. 19:08

    može
    begini-napala me s leđa
    Rihana-umbrella
    Ariana Grande-break free

    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман15.11.14. 19:17

    Katty Perry-Hot n` Cold
    Lady Gaga-Applause
    Eminem-Space bound
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман15.11.14. 19:29

    Ramdagadam-Marko mandić

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман15.11.14. 20:27

    One Direction-Night Changes

    ОдговориИзбриши
  20. Taylor Swift-Shake it off
    Fly Project - Toca Toca
    Shakira-lalala

    ОдговориИзбриши
  21. Selena Gomez - The heart wants what it wants
    Ariana Grande - Love me harder
    Selena Gomez - Who says



    E napisala bih ja još, ali kad mogu samo 3 xD

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман16.11.14. 17:39

    Taylor Swift-Shake it off
    One Direction-Steal my girl
    (neznam joj tocno ime pisat)....- All about that bass.

    Ima jos toga al ove tri su meni naj.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши