expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 11. 2014.

Styling in Suite #107

Hellouu!
Apsolutno mi se ni malo ne uci pa eto da napisem post :)
U ovom postu cu vam napisati sta treba imati u svom ormaru (na Stardoll-u naravno) za zimu :D

1.Cizme
Naravno da u to spadaju cizme :D
Na slici su UGG cizme,ali u Starplazi imate i drugacije cizme,ja imam pored njih i jedne crne,ali nisam mogla da ih nadjem...
Ove UGG cizme su stvarno presavrsene i lako se uklapaju uz sve! :D

2.Rokavice/Salovi/Grejaci za usi
Ove rukavice su meni prelsatke *-*
Imate raznih u Starplazi,ali samo par njih koji su za zimu...
Grejace za usi sam kupila u CP-u i Pretty'n'love i mnogo su slatki,a i jeftini ^-^
Salova ima puno mom misljenju je prelep ovaj HB sa cevtovima :'D

3.Dzemperi,dukserice

Mislim da ne moram da objasnjavam zasto dukserice i dzemperi :'D

4.Jakne,kaputi

Ja nemam bas previse jakni i kaputa...
Dovoljan mi je samo ovaj presavrsen iz Pretty'n'love *-*
Uz sve se kombinuje i odlicno stoji mojoj lutki!

3.Farmerke,helanke


Meni se nekako svidja da zimi nosim helanke sa nekim sarama i slicno :D
Naravno da svi imate farmerke,tako da... xD

Da li imate sve ove stvari?
Da li se pripremate za zimu na Stardoll-u?
Komentarisite!
(15 poena)

2 коментара: