expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

Novi rodjendanski izgled bloga + potpisi za sve bloggerice! ♥

Hellou. (:
Novi izgled bloga je tu. Kao sto vidite tema je rodjendan , prvi rodjendan bloga koji je za 
manje od mesec dana. :) ♥
Ovaj blog je svasta prosao , otvaranje , zatvaranje pa ponovno otvaranje i opet je ostao
jedan od najpopularnijih blogova na balkanu zahvaljujuci Vama. Hvala Vam , vi ste zasluzni
zato sto slavimo rodjendan. Da nije Vas , ovaj blog ne bi ni slavio svoj rodjendan. Odustala bih
ja odavno. Naravno tu su i bloggerice bez kojih bi ovaj blog bio propast. Bile su podrska meni
kada mi je bilo tesko i da nije Vas i njih blog bi jos bio zatvoren. :/ Zahvaljujuci njima citate ove
divne postove! ♥
Da ne duzim... Posto cu polako poceti da spremam post za rodjis. :)
Novogodisnji izgled ce najverovatnije biti postavljen oko 15.12.2014. ♥

Potpisi za bloggerice:









Nadam se da Vam se svidjaju potpisi. ♥
To bi bilo to. :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)


6 коментара:

  1. Mici blog pre dobro izgleda,svida mi se novi izgled,hvala na potpisu jako mi se svida :D


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepo je *-* I super su potpisi! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.11.14. 11:00

    Još malo pa slavite rođendan bloga nadam se da ćeš napraviti tulum!!
    kartice nisu lijepe nego su prijelijepe *O*
    P.S.Objavljuješ li još uvjek SOFP?

    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da , jos malo. *____* Ocekujte dosta iznenadjenja i lepih postova. ♥
      Hvala puno. :)
      Da , pocecu opet sa pisanjem na zimskom raspustu.

      -MiciRainbow2

      Избриши
  4. Mnogo mi se svidja novi izgled,kao i potpisi..Ma sve je savrseno :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши