expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 11. 2014.

Outfiti iz nove kolekcije #2

Hej Girls.


Jučer nam je došla nova kolekcija trgovine Calie's Picks,pa 
pogledajmo prvi kat kolekcije:



Naravno kolekcija je zimska,kaput sve govore :D


1 outfit:


Kaput je predivan i zato sam ga iskoristila :)
Plava haljina mi se svidjela i zato sam ju eksperementirala
sa smeđom bojom i na kraju sam zadovoljna sa outfitom,nije loš :)
Sviđaju mi se ove čizmice,lijepog su kroja.


Koristila sam:







Ukupno: 39SD



2 outfit:




Ovaj outfit mi je malo čudan zbog boje kaput izgleda mi 
kao umotana u zlati papir xD
Sviđaju mi se najlonke.



Koristila sam:






Ukupno: 39SD






Drugi kat kolekcije:



Ovaj mi je kat ima ljepši izbor i koelkcija mi se jako sviđa :)



1 outfit:


Ovo je pravi zimski outfit za šetnju u hladne dane.
Naravno još najlonke ili neke tajice ispod i
savršeno!


Koristila sam:





Ukupno: 37SD 



2 outfit:



Ovaj outfit je savršen i elegantan,nosila bi ga i u realnosti :)



Koristila sam:





Ukupno: 39SD




Hmm,koji vam se outfit najviše sviđa?
Zašto?
Prokomentirajte svaki :)


Za 10-i post ću nagraditi najaktivnijeg komentatora ove rubrike
(nagrada je za SD).





Komentirajte.





(Komentar ovoga posta donosi 15 bodova na vašu SOSD karticu)




1 коментар: