expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 11. 2014.

Predstavljanje nove blogerice! ♥

Hej Girls!


Kao što vidite po naslovu ja sam vaša nova blogerica.
Na stardollu se zovem CelebJasna.Neki od vas me vjerojatno znate
sa bloga Stardoll blog by Monsterhigh2891 jer samo tamo blogerica
a i stalna sam čitateljica još od prije ovoga popularnoga bloga.
Nemogu vjerovati da mi se želja ispunila,presretna saaam :DD
Hej pa ja sam blogerica najpopularnijega bloga na balkanu koji ima 
230 000+  pregleda,Mici hvala ti puno što si baš mene izabrala!

Djevojke predstavljam vam svoje dvije rubrike koje ću vam pisati
i truditi se da ih pišem što bolje mogu a naravno tu ima i iznenađenja koja
ćete pročitati kasnije.



1 rubrika:

-Outfiti iz nove kolekcije.

Kada izađe nova kolekcija u Starplazi napravit ću vam 2 outfita.
Da vam bolje objasnim,npr. izađe nova kolekcija koja ima 3 kata i
sa svakoga kata posebno napravim po 2 outfita/stajlinga sa predmetima
sa toga kata.Znači to bi bilo 6 outfita.
Svaki outfit koji napravim,objavim vam i šta sam koristila u njemu i koliko on košta.
Prvi post ove rubrike očekujte sutra :)




2 rubrika:


-New HotBuys outfit.


Naravno,kada izađe novi Hotbuys predmet napravit ću vam 2 outfita s njim.
Jedan u SD i jedan u SC.
Svaki outfit koji napravim ću vam staviti što sam koristila u njemu.
Prvi post ove rubrike očekujte sutra. :)




Nadam se da vam se sviđaju rubrike.
Drago mi je što ćemo se družiti,nadam se i dugo :)



A sada,iznenađenje što sam vam spomenula na početku je to da ću nagraditi onoga člana
koji bude komentirao najviše moje postove(sa svake rubrike posebno).
Najaktivnijeg komentatora ću objavljivati svakog 10-og posta rubrike.




Dali vam se sviđaju rubrike?
Koja više,a koja manje?
Zašto?



Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)




Vaša,




CelebJasna ♥


11 коментара:

  1. Анониман14.11.14. 19:54

    Čestitam!Nadam se da ćeš biti zadovoljna svojim postovima,čitateljima i komentarima!Sviđaju mi se rubrike i objašnjenja njih.
    Tena_Candy
    (Ako ti nisam prijateljica dodaj me ^-^)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo,vjerujem da hocu :) Ja se nadam da ce se moji postovi vama svidjeti i da cete uzivati citajuci ih.Nema problema dodat cu te :)


      CelebJasna

      Избриши
  2. Dobro dosla edju nas, sestro! Cestitam :D Ti si novi clan nase SOSD porodice. I zasluzila si to! Obe rubrike su predobre i jedva cekam tvoje postove. Nadam se da ces dugo ostati a nama.
    :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Natalija sestro hvala ti puno na podrsci i jako mi je drago da sam postala clan SOSD porodice.Potrudit cu se da dugo ostanem s vama. <3


      CelebJasna

      Избриши
  3. Анониман14.11.14. 20:42

    Drago mi je zbog tebe. ♥ Svidjaju mi se rubrike, i nadam se da ces uzivati pisuci ih, da ces imati mnogo komentara, i jos mnogo toga. :D
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo,drago mi je da ti se svidaju rubrike nadam se da ce te vi uzivati citajuci ih ja cu se potruditi da vam se svide.


      CelebJasna

      Избриши
  4. Анониман14.11.14. 23:07

    Dobro dosla u SOSD team! :D
    Nadam se da ces dugo ostati ovde. :) Rubrike su predobre. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,potrudit cu se da ostanem :D Hvala,nadam se da ce vam se svidjeti i postovi <3


      CelebJasna

      Избриши
  5. Анониман15.11.14. 09:47

    Cestitam ti ♥
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши