expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 11. 2014.

Dizajniranje sa Natasom #121 - Halloween

Hellouuu!
Sada konacno ne moram vise da pisem novosti i vise cu se posvecivati pisanju svojih rubrika *--*
Jedva sam cekala novembar xD
Sada cu konacno da objavim sve one postove koji su na radnoj verziji!

Danas cu vam pokazati kako da napravite neki dizajn za Halloween
Znam da je bio juce,ali ja nisam stigla da napisem post,izvinte...

1.Korak:
 Stavite jedan veliki narandzasti krug na sredinu tkanine.
Dodajte braon pravougaonik i jedan svetleci zuti krug skroz iza.

2.Korak:
Od krugova napravite usta i stavite dva trougla kao oci (trebaju da budu za nijansu bledje boje od kruga)

3.Korak:
Preko malo svetlijih trouglova stavite najtamnije zute trouglove (zuti trouglovi su manji) i isto uradite sa krugom
Na usta stavite tri kocke (dve gore jedan dole)

I to bi bilo to :D
Takodje sam htela da objavim i Make up juce za noc vestica,ali nisam
Tako da cu sad 
Je li strasan? :)
Ne brinite,Natalija me je ovog puta pustila xD

Da li vam se svidja dizajn?
Pravite ga?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

3 коментара:

  1. Dizajn mi se jako sviđa i njega ću napraviti :)

    A makeup nije loš,malo je strašan

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4.11.14. 21:03

    Dizajn je super,sigurno cu ga napraviti..
    Makeup je super za Halloween i pomalo je strasan!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши