expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 11. 2014.

Hou Buys Black Diva Sunglassess

Hello dollies!

Kako ste mi danas?
J asma ceo dan kao da sam sazvakana i ispljunuta... Nije mi ni do cega...
Danas smo dboili jedan novi Hot Buys.
To su ove naocare:

(Kliknite na sliku da biste je uvecali)

Mozete ih naci u trgovini Spectacular! po ceni od 14 sd.
Da bih ja dala 14 stardolara na naocare, tenaocare treba da budu nesto najsavrsenije sto na svetu psotoji. Ove su mi jedva okej. Dala bih najvise 5 stardolara na njih. Ne svidjaju mi se.
Cena je apsurdno smesna.

Kako se vama dopadaju?
Kupujete?
Komentarisite.
15 poena

-Natalija

4 коментара:

  1. Анониман14.11.14. 08:07

    U pravu si Natalija. ;) Naocare uopste nisu toliko lepe da bi morale da kaostaju 14 sd. -.-' Ja bih najvise dala 7-8 sd-ova za ove naocare. :/ ♥

    - CuteGirlTara ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14.11.14. 11:48

    Nisu nikakve naočale i grozne su! A cijena je još gora nego naočale! Definitivno ne kupujem zato što je cijena pre visoka za obične naočale i zato što ne volim nosit naočale.

    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14.11.14. 15:31

    Slažem se s tobom,ove naočale su vrijedne najviše 3sd ://Grozne su,a cijena još gora.Nego,da te pitam kad ćeš objaviti one koji su dobili poklone za tvojih 10 mjeseci na blogu?♥
    katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  4. Naocare su okej,ali ne vrede toliko..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши