expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 11. 2014.

#23. 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS ♥

Hellou. :-)
Žao mi je što nisam pisala od otprilike sedmicu dana,ali danas ću to nadoknaditi. :-*
I,da,jako sam Vam zahvalna što na mom poslednjem postu ima 1 komentar.. :-/
Samo tako nastavite,ne može biti bolje.. :(

No,da Vam se tu ne jadam,da pređemo na stvar. Današnja MVSS stvar je Lavander Batwing Top. :-D
Potrudila sam se da outfit bude ne običan,crazy i kao nešto što niko ne bi obukao.. x'D

O outfitu: - Lako možete ukombinovati razne cipele i torbe jer su osnovne stvari jednobojne.
- Martinke možete zameniti,ali torbu ne bih preporučila jer ona daje neki smisao,zamislite ga bez torbe
- Uz ovaj outfit ide neki dobar Make-Up. :)
Ja sam se potrudila da se to vidi,ali ne baš.. Make Up nije moja rubrika,pitajte Nataliju da Vam pokaže nešto u tom smisli :3 ;

____________________________

To bi bilo to! :-P
Nadam se da Vam se sviđa i da ćete komentarisati,kao što obično ne radite i ako osvojite 15 poena na SOSD karticu ako to uradite.

xoxo,
- Ancika004 | Ana ♥


6 коментара: