expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 11. 2014.

Look your worst challenge - Makeup sa Nathalie #112

Hello dollies!

I, evo, posto sam videla puno makeup guru-a kako rade ovaj izazov i na svakom sam se smejala do suza, resila sam da ga uradim. :)
U pitanju je Look your worst challenge, sto znaci Izgledaj najgore sto mozes na srpskom.
Dakle, treba da se nasminkate tako da izgledate najgore moguce.
Pritom ne smete da koristite nakit, odecu ili bilo sta drugo. Samo sminku.
Ja sam ovaj izazv obavila na suheily90, jer je njena sminka bila upravo ono sto mi je trebalo.
I da, necu vam pokazivati kako sma je sminkala, jer nema potrebe da znate kako d auradite ovo jer je krajnje ruzno i smesno xD :'D
Dakle, bez odugovlacenja, pogledajmo rezultat...

xD
Iako tako izgleda, ja nisam samo bez veze svrljala po licu.
Ovo braon i belo su veoma izrazene konture lica.
Uradicu vam jednom tutorial za sencenje lica (normalno xD) ako zelite. :)
Kao sto vidite, nema ni trunku nakita na sebi, samo sminku.

Kako vam se dopada ovo?
Jesam li uspela da vas nasmejem? :D
Komentarisite (15poena)

1 коментар: