expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 11. 2014.

Obavijest

Cao curke!
Ovaj tjedan koji dolazi necu pisati..Zbog skole i zbog jos neceg saznat cete kad do kraja procitate post
(moj raspored ovaj tjedan ne morate citati, samo ako hocete)
Ponedjeljak-kontrolni iz prirode i ispitiva me iz informatike.
Utorak- kontrolni iz vjeronauka.
Srijeda- lektira (koju jos nisam procitala -.-'')
Cetvrtak - Diktat iz Engleskog.
Petak - kontrolni iz matematike (pozelite mi srecu)

Vidite mi raspored?Jao meni..

I evo jos jedan razlog zasto necu pisati (obavezno procitati)
Otvorio se blog Teen Kreativci - Hrvatska na kojem sam blogerica..Bio se zatvoren mjesecima pa moram nadoknaditi te mjesece nepisanja..Dakle,Lana je zamolila mene i ostale blogerice da zovemo ljude da opet posjecuju i citaju blog,zato molim vas da opet pocnete posjecivati blog,citati ga i naravno ako niste clan uclanite se :*

To su moje obavjesti!

CucaStar1 (na mobu sam,ne mogu stavit potpis)

3 коментара: