expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 11. 2014.

"Stardoll Nepravda"

Heeej!
Konacno sam odlucila da vam napisem post!
Prvo je bilo problem to sto mi se pokvario kompjuter i nisam mogla da vam napisem postove.Drugo,kada sam kupila kompjuter nisam imala inspiracije.Onda sam tek danas odlucila da pustim masti na volju i da moram nesto da napisem,bar svaki drugi dan!
Sad novosti.
Prvo,dosle su nove bloggerice.
Jako mi je drago zbog vas.
Znam kako sam ja bila srecna kada sam cula da sam postala bloggerica na ovom blogu.*Q*
Verujte mi na rec,garantujem vam dobru zabavu.Iako sam Hrvatica,naucila sam govoriti tj.navikla se na srpski i sad ga stalno govorim.:D
I da,kako sam ja dobra savetnica (xD) odlucila sam vam reci nesto.
Nemojte puno istrositi ideje na pocetku,kao ja jer ce vam ponestati kao meni sada.:D
2./nov izgled bloga.
Daa,daa...Nov izgled bloga!Opet je jakooooooo cool ..Odusevljena sam potpisima i naslovnom.Bravo Mici!Svaka cast!

I da,konacno cu preci na post jer imam sutra kontrolni iz matematike,pa moram da ucimm..:/

Za danasnju "Stardoll Nepravdu" sam izabrala:

Hmm..Dizajni?
Nemam nista protiv ovih sto su dizajnirali ali dajte.
Pogledajte ime prve lutke "CoolSdfghjklv"
?
Molim?Da,da..To mi uvek napisemo kada zelimo da napravimo lazni profil i posaljemo sebi nesto iz StarDesinga.Da,zar ne?
Ima po meni 10000000 boljih dizajna od ovih,kao naprimer kose kao ova zadnja itd..
I Stardoll je izabrao njih?Daj,molim te.
Mislim Nata predivno dizajnira veci je od 50.levela a bar ja nju nikada nisam videla na ovoj listi.:/
I ova mindjusa?
To mozemo bas ama bas svi da napravimo.
Zakljucak:
Stardoll ne zeli izabrati one malo da kazem kreativnije osobe za ovu listu vec osobe koji su 1.,2. level.-.-

Slazete li se sa mnom da je ovo nepravda?
Da li vam se svideo post?
Komentarisite.
*15 poena*


3 коментара:

  1. Slazem se da je ovo stardoll nepravda.Ipak ima vise devojaka koje se mnogo vise trude i zasluzeno trebaju dobiti ovu nagradu.Kose obicno budu prelepe,ali ovo ostalo....da ne pricam.Post je super!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.11.14. 12:19

    Ja ne razumijem zašto je ovo stardoll nepravda.Mi smo ti koji trebamo glasati za najljepši dizajn.Nekima se ne da glasati pa samo glasaju za gluposti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман18.11.14. 19:02

      Da,clanovi biraju dizajn-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.Glupacooo-.-.-.-.-.-.-

      Избриши