expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 11. 2014.

Proglasenje bloggerica!!! ♥♥♥

Hellou. (:
Sigurno se cudite zasto ovaj post pisem danas , a ne sutra. Postoje dva razloga.
Prvi razlog je to sto mi je dosadno , a drugi razlog zato sto sutra necu imati vremena. ♥
Bilo je preko 30 prijava! I jako mi je bilo tesko da izaberem jednu bloggericu , pa sam
zato izabrala dve. Ja mislim da mi nikada nije bilo teze. :/
Posto znam da jedva cekate , prelazim odmah na stvar.
Ali prvo zelim da se zahvalim svima koji su se prijavili i da su sve ideje odlicne. Ali sta sam 
mogla... I molim one koji nisu prosli da se ne ljute. Zaista je bila jako teska odluka na meni.
Ostaje mi samo da kazem , vise srece drugi put. ♥

A sada...

Prva bloggerica jeeeee:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
- CucaStar1
Njena rubrika ce se zvati: "Total transformation" ♥
Izabrala sam nju jer jako uredno pise i ima smisla za
pisanje postova , takodje rubrika joj je savrsena. :)

Sledeca i poslednja nova bloggerica je:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-CelebJasna
Njena rubrika ce se zvati: HB ili outfiti iz nove kolekcije.
Na njoj je da izabere , obe su savrsene pa ih moze obe pisati
ako ima vremena. ♥
Izabrala sam nju jer je jako uredna i smisla za pisanje postova ,
veoma dugo prati ovaj blog i ima odlicne ideje. :)


To bi bilo to. Poslacu vam pozivnicu na vase e-mail-ove sada pa prihvatite.
Ako vam ne stignu do sutra ili ako nesto nije u redu posaljite mi poruku na moj
e-mail: micirainbow2@gmail.com

Dobicete potpise sutra , kao i sve ostale bloggerice jer se menja izgled bloga. ♥
Ali zato mozete odmah napisati prvi post i predstaviti se. 

Hvala jos jednom svima koji ste se prijavili. Vise srece drugi put. A novim 
bloggericama cestitam. ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2

7 коментара:

  1. Анониман14.11.14. 17:51

    Cestitam novim blogericama :D i jako mi se sviđaju nove rubrike

    -loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14.11.14. 18:51

    Cestitam. ♥
    Jako mi je zao sto nisam izabrana, ali mi je drago zbog odabranih.
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  3. Aaaa vristiiim!Nemogu vjerovati,Mici hvala ti punooo,tako sam sretnaa! :DD Hvala,hvala,hvalaaa :D
    Pst.pisat cu obadvije rubrike


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.11.14. 11:15

    Imam velike sanse , je l' da Milice? -.-' Cestitam pobednicama. :)

    -CuteGirlTara ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман15.11.14. 14:43

    Cestitam novim blogericama, a onim curama koje su poslale prijave zelim mnogo srece drugi put, imajte nada i nemojte odustati.:)♥ Znam da sve vi to mozete.:* Inace jedva cekam vidjeti postove novih blogerica.:)
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши