expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 11. 2014.

Styling in Suite #108

Dobro jutro svima! :D
Nisam pisala od ponedeljka,ali ja nisam imala ni malo vremena :/
Imala sam puno pismenih i odgovaranja...
Verujem da me razumete,jer i vi idete u skolu
Ove nedelje sam ulazila na Stardoll samo na pola sata i sada cim imam vremena,prvo sto sam uradila jesrte da sam presvukla svoju lutku!
I evo kako izgleda stajling:

Ova haljina iz Subcouture je nesto najsavrsenije posle punjenih paprika *Q*
Jednostavno je prelepa i boje su savrsene iiiii to je bila ljubav na prvi pogled *-*
Ima jos jedna haljina koja mi se sidja u Subcouture,ali ne daje mi se 24 sd za nju
Mislim da cu da kupim i tu od 24 sd ako nastavim da je gledam
Jednom i Stardoll moze da napravi kolekciju u kojoj cu ja da ostavim sve stardolare *-*
Nego da se vratimo na stajling xD
Meni je stajling prelep i ceo je u neznim bojama i mora da bude lep kad je haljina najpresavrsena *-*

Da li vam se svidja stajling?
Sta mislite o njemu?
Komentarisite!
(15 poena)
P.S. Danas idem na slavu pa cu mozda objaviti jos jedan post i nista vise danas :/

1 коментар:

  1. Анониман23.11.14. 17:24

    Okey jer nisi mogla postavljati postove, kuzim, skola. u pon pitaju iz 2 predmeta.>.< no okey, sad dalje. Kupila sam i ja jednu haljinu, ali nije ta, dvoumila sam se izmedu te i plave jedne.:/ I inace punjene paprike nisu savrsene, jesi li ikada probala bucnicu? Jedi to pa se javljaj. Hahaha. To upravo jedem i nema boljeg od toga.:)♥ Inace svida mi se stajling.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши