expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 11. 2014.

Weekly recap #5 ♥

Hellou. (:
Ne mogu da verujem kako mi brzo dodje nedelja , kao da sam
juce pisala ovaj post. :D ♥
Mogu Vam reci da sam od skoro pocela da pratim seriju "Vampirski dnevnici" 
na Sat TV televiziji , ali malo me je nerviralo jer sam jedva skapirala sta se desavalo
jer je treca sezona. I onda sam nasla na internetu sa prevodom i sada sam pocela da 
gledam od pocetka. Svaki dan odgledam po 3-4 epizode. :D Serija je predobra , bas
onako tinejdz. Preporucujem svima da je gledate. Imate na Sat TV , na Prvoj + i imate
online sa prevodom na sajtu: www.kinoteka.ba (samo se registrujte i besplatno gledajte sta god zelite).
Odlican sajt , ali stvarno. Necete se pokajati ako pogledate bar jednu epizodu ove serije. Verujte mi. ♥
Ok , dosta je bilo... :D

Well , let's go...
Prva novost je bila objavljena u ponedeljak. Tacnije dobili smo novu
musku kolekciju u trgovini Mr. (logicno xD). ♥ Kolekcija mi se jako dopada i
ako sam devojcica. Zaista predmeti su izvanredno napravljeni i svaka stvar je 
veoma moderna. Inace cene su prikladne za ovu trgovinu i mislim da svaka muska
lutka moze priustiti bar jedan predmet. Toliko od mene i vise nego dovoljno , s 
obzirom da sam devojcica. xD 


U sredu smo dobili jednu novu ponudu (Pomislih: "Nisam ovo ocekivala" - sarkazam xD).
Dakle , ako dopunimo ss clanstvo do nedelje (do danas) dobicemo ovu kosu. 
Ok , ponuda nije losa ako ste planirali da uplatite. Ali ako niste planirali mislim da je sasvim
bezveze da uplacujete samo zbog kose. Lepa jeste , ali nije vredna pravog novca , zar ne?! 
Bar je to samo moje misljenje. Jedino sto mi se svidja kod ove kose je to sto je malo spljostena
gore pa moze super izgledati uz neku cool kapu. xD ♥


U petak smo dobili jos jednu novu kolekciju. To jest , kolekciju
u trgovini VOILE koja se zove "Winter Luxury". Kolekcija je
stvarno savrsena i vredi svakog stardolara i svake starkovanice. Haljine
su predivne , a predmeti poput torba i stikla su savrseni. Pogotovo ova bez/siva
torbica sa bodljama. Mislim da mi je ona od sada jedna od omiljenih torbica ikada. ♥

To bi bilo to. Znam da je sve kratko opisano , ali nesto nisam bas imala inspiracije. :/
Ali ipak , zadovoljna sam , s obzirom da je bilo malo novosti ove nedelje. ♥

-Uradite anketu i vidimo se sledece nedelje. ♥

-Komentarisite. :]
P.S. Da li i vi gledate vampirske dnevnike? 
Ako da , ko vam se vise dopada , Stefan ili Dejmon?
Btw... Ja ludujem za Stefanom , pogotovo od kada sam pocela 
da gledam od pocetka. xD ♥
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

Koja novost Vam se najvise dopala protekle nedelje?
Nova muska kolekcija trgovine Mr.
Nova ponuda - besplatna kosa
Nova kolekcija trgovine VOILE - Winter Luxury
poll creator




2 коментара:

  1. Ova nedelja je bas brzo prosla :O Ove nedelje je bilo bas malo novosti,ali sve tri su mi se onako svidele..Kolekcija trgovine Mr. je muska,ali kupila sam jednu stvar.Ovo za kosu nisam uplacivala,inace kosa je lepa.A Voile kolekcija mi se nije bas nesto svidjela.Valjda ce sledece nedelje biti bolje..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Mr. šal sam kupila jer je pree ♥-♥
    Ponudu sam propustila,msm nisam uplatila jer mi ionako ne daju više :P
    A što se tiče kolekcije nezz nekako mi je freaky xd Sve u svemu,onako lijena sedmica :/
    -elejotela

    ОдговориИзбриши