expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

New HotBuys outfit #1

Hej Girls!

Zadnji i najnoviji HotBuys nam je čini mi se stigao prekučer ili prije 3 dana,
nisam sigurna.
Pogledajmo naš HotBuys predmet:


Mišljenje:Bezveze su ali jako sam se iznenadila kad sam krenula praviti outfite s njima
više onako kul.




Outfit za SD:


Zar naočale nisu kul?
Ovako uz ove naočale ide sve,osim svečanih dugačkih haljina jer naočale
 nisu elegantne kao što sam rekla više su kul.
Haljina mi ide savršeno.
Torbicu ne trebate ako ne želite ili ju možete zamijeniti ali nije ni ova loša.
Štikle su mi savršene *_*


Koristila sam:





Ukupno: 40SD (bez HotBuys predmeta).






Outfit za SC:




Ovaj outfit je jednostavan ali pomalo vuče na eleganciju.
Ova basics haljina je kao stvorena za ovaj HotBuys predmet 
i sad sam ju tek zamijetila koliko je savršena *__*
Torbica mi se sviđa jer je crno-bijela sa malo 
zlatnih detalja.
Štikle su elegantne i nisu ogromne što je najbitnije ako
me razumijete.


Koristila sam:






Ukupno: 200SC (bez HotBuys predmeta)





Što mislite o ovoj rubrici?
Dali vam se sviđa?
Fali li šta?
Koji vam je outfit ljepši,za sc ili za sd?
Zašto?

Sljedeći post ove rubrike očekujte kada izađe novi HotBuys predmet.




Komentirajte.




(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)






3 коментара:

  1. Анониман15.11.14. 19:47

    Pa prvo sto hocu reci jos na pocetku cestitam ti.♥ A inace rubrika je slicna kao i od Ancika001, barem meni.:) Al' inace mi se svida, i jedan i drugi outfit je jako zgodan i nisu bas jako skupi. I like it.:)♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15.11.14. 20:54

      Ancika004* Ispricavam se sto sam krivo napisala ime.:)♥
      -DivaKata

      Избриши
  2. Oba outfita mi se jako svidjaju :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши