expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 11. 2014.

Obavestenje!

Hellouu!
Imam jedno obavestenje :/
Kao sto ste videli neaktivna sam od proslog ponedeljka... Htela sam za vikend da napisem post,ali sam bila na slavi i jednostavno stanem na pola sata i ne mogu vise...
Umorna sam od ucenja...Stalno ucim,radim domaci itd. 
Nisam slobodna za vikend,vec sam sad isplanirala sta cu da ucim u subotu i nedelju
Ova nedelja je brzo prosla,jer juce nismo imali 5,6 i 7. cas,a ni danas 7.,a sutra imamo samo 4 casa,ali to ne menja to da ako jedan dan ne ucim,ne mogu vise da stignem gradivo.
Gradivo za sedmi je ogromno i tesko...
Ja volim da ucim i da pisem postove,ali jednostavno skola mi je mrvicu vaznija od bloga i zato uzimam pauzu dve nedelje.
Od 15.decembra (nadam se) imacu manje testova,pismenih itd.
Ne znam za vas,ali mi se raspustamo tek 30. decembra i jos mesec dana moram da idem u skolu.
Ovih 3 meseci je prebrzo proslo,jos brze ce decembar i januar... I dok trepnes okom prosla je jos jedna skolska godina i doci ce brzo taj letnji raspust gde cu moci konacno da pisme postove kao poludela *-*
Inace ja sam trenutno i prezaludjena plastelinom tako da se ne razdvajam od njega.
Ja obozavam da pravim nesto i samo bih crtala,pravile origamije i ukrase itd.
Nadam se da razumete... :)
Vidimo se za dve nedelje tj. nesto malo ranije kada bude bio RODJENDAN blogu ^-^

-Natasa (NataStarDoll01)
(nemam vremena da bucam i trazim potpis bacam se na ucenje biologije)
(15 poena)

Нема коментара:

Постави коментар