expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

Nova kolekcija trgovine VOILE - Winter Luxury ♥

Hellou. (:
Sigurno se cudite zato sto ja pisem post o novostima , ali imam puno vremena pa mi se
nesto pisu postovi. Uostalom , sigurno ce i Nataliji bar ova mala pomoc dobro doci. ♥
Samo cu ovaj post jos napisati danas , sutra pisem Weekly recap , a Natalija nastavlja 
da pise novosti. Onda Natasa pise novosti ili Ana (kako se one dogovore) od 01.12. 
do 24.12. i onda od 24.12. ja preuzimam pisanje novosti sve do 15.01.2015. Za posle
cemo se lako dogovoriti , uglavnom bicete obavesteni o svemu.

Nego , da ne duzim vise...

Juce oko 17:00 (ja mislim) nam je stigla nova kolekcija trgovine VOILE. Kolekcija
se zove: Winter Luxury i evo kako izgleda grafika:
Grafika sama po sebi nista nije posebno , ali modeli su savrseni. ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
Kolekcija nije losa , haljine zaista jesu lepe. Ali jedina haljina
koja se meni dopada je ova dugacka svetlo pink haljina. I da ,
mnogo mi se dopada ova bez/siva torbica sa bodljama sa strane tako
da sam je odmah kupila. :D ♥

Predmet za starkovanice:
Da , da , samo ove rukavice. Inace ne razumem
dizajn ovih rukavica. Jednostavno mi se ne svidja ovaj crveni
lak i tacka. :D 

To bi bilo to. :)

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)





2 коментара:

  1. Prvi dojam o kolekciji mi je bio woow,haljine su stvarno prekrasne.
    Kupila sam ovu crvenu :D



    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se kolekcija ne svidja bas i necu nista kupiti..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши