expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 11. 2014.

Haul #5

Hello dollies!

Evo i Haul posta broj pet.
Zavrsila sam svoje obaveze za danas malo ranije pa sam resila da ugrabim malo slobodnog vremena i napisem vam post.
Posto sam neaktivna u poslednje vreme, ovo  ce biti super dug post i time cu pokusati da vam nadoknadim deo propustenog. Uzivajte.

Krecemo! ;)

U nastavku dole videcete da ima jako puno Barbie stvari :D
Prva od njih su ove cizme sa resicama. Ljubicaste su, imaju cirkone ir esice. Moram priznati da nisam bas odusevljena, ali mislim da se mogu lepo uklopiti. :)

Nastavljamo sa cipelama. Imam jos nekoliko pari. Ove su iz CP i jako mi se dopadaju. Boja je malo napadna ali su jako lepe i mogu da se lepo ukombinuju. :)

Prvi od tri para MSW14 cipela je ovaj crni par sa platformom. Prelepe su, a crnih cipela nikad dosta!
Tako da sma ih kupila na 30% popusta i jako mi se dopadaju.

Evo sledeceg para. To je ova nude boja sa ruzicama sa platformama, oivicena crnim.
Jako mi se dopadaju i boja se jako nosi i kombinuje.

I imamo poslednji par cipela za danas.
To su iste kao crne odozgo, MSW 14, samo u ovoj prelepoj svetloj boji.
Mislila sam da ce se lako nositi uz sve, bile su na popustu i dopale su mi se, pa sma ih kupila.


Ovakve cipele sam jako dugo trazila i konacno su izasle u novu CP kolekciju. Kupila sma ih istog momenta i jakos am srecna sto ih konacno imam. :) Prelepe se! Boja, stikla, platforme, koza, pertle... Mnogo su lepe.

I imamo jos ejdne super mega ultra dzidzi midzi fidzi (xD) jeftine cipele iz CP.  Nemam ba smnogo crvenih cipela, mozda samo dva ili tri para, a ove su bile jako jeftine i ucinile su mi se cute pa sam resila da ih kupim. :)

Zatim imamo Barbie haljinu. Evo kako ona izgleda sa leve strane.
Meni se nimalo ne dopada sto ima karnerice i gore i dole, pa je ovo desno nacin na kojis am ja planirala da je nosim. Kao suknju. Inace, ovu jaknu i top cete videti dole.

Evo jaknice!
Nije dostupna. Sa bazara je i ovo mi je cetvrta, sobzirom na to da ih kupim, pa prodam i onda kupim novu, ali ne verujemd a cu ovu prodavati jer se sve teze i teze nalaze i da su cene sve vece i vece. Ovo je u stavri kosulja, ali ja je nosim kao jaknu.

Evo i majice odozgo.
Klasican Tube Top u jako lepoj boji.
Nista spektakularno, boja je lepa i jako je jeftina.

Imamo ovde jos stvari iz Barbie. Ovo je neki kupaci, top ne znam ni ja. Ali, ne verujemd a cu je nositi cesto. Ovo je nacin na koji sma ja planirala da je nosim, mada ne verujem da cu je nositi cesto.

Zatim imamo jos jednu stvar iz miss sixty sa Bazara.
Ovo mi je drugi put da kupujem ovaj top, jer sam gakao i jaknicu gore pkupovala pa prodavala. Ovo je najsavrseniji i najdicniji Tube Top koji postoji. Odusveljena!

Evo jedne kosulje iz CP. Ucinila mi se cute i jako je slatka i girly i mnogo mi se dopada i ne verujem da cu je preterano  nositi, ali msilim da je jako lepa.

Imamo sada tri rajfa. Prvi od njih je ovaj Sunny Bunny sa zecjim usicama.
Jako je sladak i moze se nositi uz mnogo toga. Bile su malo skuplje, ali drago mi je sto ih imam jer su mnogo cute i prelepe su i obozavam ih.

 Isto vazi i za ovaj. Prelep je. Mnogo mi se doipada. On je bio nesto jeftiniji od onog gornjeg, a obozavam ga mnogo ga volim i prelep je i jedva cekam da smsilim puno outfyta sa njim jer s emoze nositi na milion nacina. Ako zelite takav post napisite dole.

I evo poslednjeg rajfa za danas. To je HB rajf sa djavoljim usima. Jako je sladak i dopada mi se. Dodaje 'Bad Girl' momenat svakom outfitu. :)

Ok, ja sam jednog dana usla u VOILE s namerom da pogledam novu kolekciju i pripremila sam stardolare za nesto lepo. edjutim, videla sma samo ejdnu haljinu koja mi je prelepo stajala i koja je bila mnogo lepa, medjutim ja ne nosim drugacke haljine i ne oblacim se svecano i otmeno na sd-u takod a je nisam kupila. Umesto toga, zavrsila sam sa ovo prelstakom torbicomiz stare kolekcije. I jako sma zadovoljna njome, ima jako lepe pastelne boje i nogo mi se dopada. :)

(Ako zelite post o stvarima iz muskih trgovina koje sve devojke trebd a imaju, ostavite komentar dole).
Ovo je marama iz nove kolekcije trgovine Mr. Jako je lepa i ima lepe boje i svidja mi se kako izgleda i kako je savijena. Pritom je u sc tako da nije bilo razloga da je ne kupim :D

Sada imamo nekoliko torbica. Prva je ova neboplavna iz CP koja je bila jako lepa i cudna i nekako neobicna, nije kao ostale. Zato sma resila da je kupim i da je nosim.

Evo jos ejdne torbice iz Calie's Picks. Inace, kupila sam je ne samo zbog jako lepog oblika i izgleda, vec i zato sto se savrseno slaze uz one CP plave cipele na vrhu posta, takod amkogu da je nosim uz njih. N aprimer, obicna crna haljina, te cipele i torbica. Ovo neon plavo dvoje mu dodje kao neki pop of colour, tako da cu ih najverovatnije nositi zajedno.

Zatim imamo stvar bez koje ovaj post naravno ne moze da prodje. To je sal oko koga smo se natasa i ja nervirale i zivcirale jako dugo i konacno smo ga dobile. Jako je lep i mnogo mi se dopadaju boje i sare. :)

Sada, tu je jos ejdna Barbie stvar. Ob+vo je jedna balon suknja u jako ludoj boji i mada ne verujem da cu je ecsto nositi, zelela sma da je imam u ormaru jer sam znala da se moze desiti da je u datom trenutku ona upravo ono sto mi treba.

Sledeca stvar je takodje iz Barbie trgovine. Tutu! Jee! Hahah, mislila sam da je upravo oba obo sto je jako slatko i detinjasto da se ima u ormaru, pritom je bila jako jeftina, a boja je savrsena... Nisam joj odolela.
Zatim imamo suknjicu iz Lego Friends radnje koja mii s emnogo dopada. Boja je fantasticna, a cena je takodje super... Inace, prica je ta da sam otisla da kupim poklon za rodjendan nasoj vernoj citateljki KittySarah1122 koja je imala ovu suknjicu u listi zelja. Ja sam kupila jednu njoj i momentalno odletela da kupim jednu sebi. :D

Na redu je definitivno najsladja stvar u celom Haul postu! To je mali Barbie labrador! I'm in love, I can't help that... Jednostavno, toliko je sladak da to nije normalno. Bio bi 100 puta lepsi da nema ovu masnetinu i ovo crveno oko vrata, ali sta sad. Inace, presladak je. Mnogo mi se dopada!

Ovo su usne koje sam dobila od jedne jako jako jako dobre devojke.
To  loveoliv122, koja je bila savrsena i fina i hvala joj mnogo. Mozete je posetiti klikom ovde.
Ja sam je pitala za koliko bi mi prodala usta, a ona mi ih je stavila za besplatno.
Hvala draga,prelepa su!

I, to bi bilo to za ovaj ogromni haul!
Ne zaboravite da komentarisite i kazte mi sta mislite.
Volim vas!
15 poena

3 коментара:

  1. Анониман21.11.14. 11:29

    Evo sad sam saznala da si mi kupila tu suknju :D Hvala ti♥Inace ovaj post mi se mnogo svidja,super je!Sve stvari su toliko lepe,da sam pozelela sve da ih imam xD Neke imam,a neke su nedostupne :(
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Haul mi se mnogo dopada,sve stvari su super :)

    ОдговориИзбриши