expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 11. 2014.

Hotbuys Net Tights ♥

Hellou. (:
Prvo , izvinjavam se sto Vam nisam juce pisala. Zaista sam imala puno da ucim.
Imam i danas , cak i vise nego juce ali sam nasla malo vremena. Zato odmah prelazim
na post. P.S. Natalija nece pisati do daljnjeg. Ima nekih problema , pa dok ih ne resi...
Morate je razumeti. ♥

U ponedeljak nam je stigao jedan novi Hot Buys predmet. Tacnije , ove carape:
Mozete ih pronaci u trgovini Fallen Angel , po ceni od 13 stardolara.
Ok , cena je previsoka. Mislim da ove carape ne vredi ni 50 starkovanica. 
Trebali su da stave cenu u starkovanicama , mislim da je 13 stardolara za
ove carape veoma bisoka cena. Svidjaju mi se , nisu lose. Ali necu dati stardolare
za ovakve carape. Jednostavno nisu vredne. :/

-Da li Vam se dopadaju carape? 
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)


2 коментара:

  1. Meni nisu nešto i slažem se sa tobom. Jednostavno previsoka cijena za nešto poput ovog.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.11.14. 22:29

    Meni su totalno droljaste, fufaste ili kako god. Ali 13 sd-a?? Bre pa to je stvarno apsurdno -.-

    ОдговориИзбриши