expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

#25. 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS ♥

Hellou. (:
(Po treći put danas :'Q)

Danas stvarno imam inspiracije za pisanje,tako da ću napisati još hrpu outfita i staviti na radnu verziju,ali za danas je ovo poslednji post od mene. :-D

Današnja zabačena stvar je 'Black Tutu skirt - Volie'. :'3

Meni se ovaj outfit ne sviđa preterano,ali sam htela da oufit bude granica 'Girly' i 'Rock' stila,pa sam napravila ovako nešto. xD
Girly predmeti: Top ispod providne košulje,providna košulja i ova kao torbica. ;-)
Rock predmeti: Suknja (malo je rock jer je crna,mada se može reći i da je girly),Cipele/čizme i  ovo što se obično stavlja na vrat,ali ja sam ga stavila na butinu. xD

Sastav:
Cvetni top - Pretty N' Love - 86 sc
Providna bela košulja - Wild Candy - 128 sc
Torbica - Pretty N' Love - 62 sc
Marama za butinu - Rivera - 29 sc
Suknja - Volie - 6 sd
Cipele/čizme - Apers Ski - 10 sd

O outfitu: Sve mi se sviđa osim topa ispod providne košulje. Vi isprobajte nešto ludo,i stavite neki printiran top. :*

xoxo,



2 коментара: