expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 11. 2014.

Izvlacenje nagrada povodom 10 meseci na blogu

Hello dollies!

Evo, posle oko 6 dana, konacno je izvlacenje tu! 
U  4 imam filmsku sekciju, pa cu vam danas napisati jos mzda par psotova. :)
Meni se program za skidanje izbrisao, ne zna kako i ne znam zasto i ne znam kad, u glavnom nisam mogla da snimim video pa sam uradila dobro staro staromodno izvlacenje sa papiricima. :D
Jos nisma izvukla nista, ali imam dve male cinijice, u jednoj su savijeni papirici sa imenima, a u drugoj sa nagradama.
Pa, da krenemo! :D

Prva devojka kou sam izvukla je PrincessAntea99, i ona je osvoila makeup.
Druga devojka koju sam izvukla je katyperrylove18 koja je osvoila nagradu iz liste zelja od 10 sd.
Treca devojka koju sam izvukla je KittySarrah1122, koja je osvoila privatan post.
Cetvrta devojka koju sma izvukla je NiceLory12, koja je takodje osvoila privatan post.
Peta devojka je Divakata, koja je osvoila nagradu iz liste zelja u vrednostio od 10 sd.
Zatim sam izvukla CelebJasna, koja je osvoila privatan post.
Sedma devojka koju sam izvukla je Tena_Candy  koja je osvoila makeup.
Osma devojka je lala02True koja osvaja makeup.
Deveta devojka je anastevic05 kloja je osvoila makeup.
Deseta devojka je CucaStar1, koja je osvoila nagradu iz liste zelja u vrednosti od 100 sc.
Jedanaesta  devojka je nicole321cool2 koja je osvoila makeup.
Dvanaesta devojka koju sam izvukla je TINICA03, i ona je osvoila nagradu iz liste zelja u vrednosti do 100 sc.
I poslednja i trinaesta evojka je IvaCoolCool koja osvaja makeup.

Pa, eto nadam se da ste zadovoljne!
Drago mi je sto sam sa vama vec 10 meseci i nadam se da vam se dopadaju nagrade. :)
Stay tuned:)
15 poena


2 коментара:

  1. Анониман16.11.14. 14:22

    Hvala puno♥Jedva cekam makeup i cestitam svim djevojkama na osvojenim nagradama.Natalija,ostani jos duuuuuuuuuugo nanovom blogu-bilo bi prazno bez tebe
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.11.14. 16:59

    Jej!Osvojila sam nagradu!Hvala ti,i volela bih da ostaneš na ovom blogu još dugo.Tačnije,sve dok se ne zatvori ne daj Bože (xD).Ovdje bi nam bilo jako dosadno bez tebe i tvojih postova :)Hvala još jednom.Mogu li se s tobom na čavrljanju dogovorit za nagradu?♥
    -katyerylove18

    ОдговориИзбриши