expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 11. 2014.

Total transfomation #5

Hellou dollies ♥
Kako ste mi?
Ja sam supeer,danas je jako ruzno vrijeme,nije bilo struje pa su u školi bili skraćeni sati xD I naravno ranije sam se vratila i presretna sam xD
Nego radije idemo na našu listu,danas uređujem KittySarah1122
A ostali su :

starmicaheart
 
NiceLory12

Lexy15

elejotela

-katyperylove18

~Macakuca10

- katarina8876

-DivaKata

PrincessAntea99

Idemo TRASNFORMIRATII ♥ xD

Njen outfit :


Lijepo,suknja *-* Nemam rijecii...xD


Moj outfit :




Jednostavno,lijepo,može se nositi i u RL ♥

Njen makeup :


Makeup lijep,kosa čudna (nezz zašto,al čudna mi je,bez uvrede) :)

Moj makeup :



Znaam,znaam nisi ss ali sam se odlučila za ovu kosu jer nisam znala koju bi xD

Nokti,misla sam stavin neke tirkizne ali to se onda nebi slagalo uz makeup i outfit,imala je jedan lak koji bi se slagao ali je već bio na njoj :)
Mislim da ću nokte izbaciti jer su nepotrebni :)

Sviđa li vam se outfit i makeup?
Komentirajte!
(15 bodova na SOSD kartici)


Pusa :*

4 коментара:

  1. Анониман19.11.14. 13:01

    Makeup i outfit su pree *-*
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.11.14. 20:55

    Sve je super!Hvala♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.11.14. 15:21

    Outfit je sladak, posebno ova majica, meni se dosta svida samo sto ju ja nemam.:/ No nema veze.:)♥ Inace maku-up je lijep, nije ni prenatrpan ni nije ga bas premalo, nice.:)♥ Jedva cekam sebe, ali uhhh kako sam daleko.:)♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши