expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 11. 2014.

Outfiti iz nove kolekcije #3

Hej Girls!


Nisam mogla prije napisati,ovih me dana jako boli glava
i kad budem malo duže na kompu krene mi se maglit pred očima
tako da nemojte mi zamjeriti.


Jučer nam je stigla nova kolekcija "Subcouture" koja traje 3 dana,
tako da skupljajte sd.

 kat kolekcije:


Kolekcija mi nije baš nešto ali ima par stvari koje mi
se sviđaju.

1 outfit:


Ova haljina mi je pre savršenaa *__*
kupila sam je odmah :D
Haljina je strukirana i sviđaju mi se detalji na njoj
ovi kao metalni tako barem izgledaju.
Ona se savršeno slaže uza ove štikle a torbu sam
dodala samo kao dodatak da nije baš pre obično.



Koristila sam:






Ukupno: 54SD




2 outfit:


Ova je haljina tako savršenaaa *___*
Ona jako ističe noge i zato na takvu haljinu
se ne mogu obući bilo kakve štikle,trebaju biti savršene
kao i ona.I super bi išao plavi lančić sa kamenčićima :$



Koristila sam:




Ukupno: 42SD




Koji vam se outfit više sviđa?
Zašto?




Sljedeći post ove rubrike napisat ću vam kada 
izađe sljedeća kolekcija.



Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)






Нема коментара:

Постави коментар