expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 8. 2014.

Hot Buys Yellow Hedi Dress ♥

Hellou. (:

Jutros nam je u starplazu stigao jedan novi predmet iz Hot Buys-a. ♥
Tacnije ova haljina:
Mozete je pronaci u trgovini Pretty n' Love , po ceni od 24 stardolara. ♥
Haljinica je slatka , jedina zamerka je sto bi trebalo da bude malo duza. :)
Inace stoji mojoj lutki , ali necu je kupiti. :/
Ma hajde , 24 stardolara?! Da nisu malo preterali. Definitivno ne kupujem ,
koliko god da je slatka. :'( ♥

Evo kako izgleda ova haljina u stvarnosti:
Slatka je. Ali ja bi je pre nosila kao tuniku/majicu nego haljinu. :D
Nekako mi je prekratka. A i ne volim V izrez. Tako da , neverujem
da bi je nosila u stvarnosti. :/ ♥

-Da li vam se svidja haljina? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)



6 коментара:

  1. Анониман17.8.14. 11:04

    Haljinica je definitvno bomba..no ja nemam ništa sd-a!tako da ništa od toga..:)
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.8.14. 11:41

    Haljina je onako,dezen mi se svidja,ali je kratka i puno kosta......tako da ne kupujem!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17.8.14. 16:55

    Svida mi se kupujem *Q*



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17.8.14. 20:15

    slatka ali prekratka

    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман17.8.14. 20:17

    slatka ali prekratka

    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман20.8.14. 12:30

    Haljina je prelepa i mislim da ću je uskoro kupiti.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши