expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 8. 2014.

#13. 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS. ♥

Hej svima. ;'/
Pa,ako se pitate čemu tužni smajli to je zato što sam na prošlom postu imala 2 komentara i ako se dobijalo 15 poena na SOSD karticu. :(
Moguće je to da se nekima nije svidela torbica/kofer. :[
Ali,nisam ja birala. Pošto vidim da Vam se ne sviđa ideja da mi predlažete zabačene stvari,ne morate.
Sama ću ih pronalaziti,jer mi se tako lakše isplati. :D

Pa,pređimo na post! :)


Današnja zabačena stvar je Faux Fur Jacket. ;')
Ovu kjut jaknicu možete pronaći u trgovini Bonjour Dizou po ceni od 7 sd. :'D

btw; Danas ću Vam umesto SCD outfita,pokazati jedan odličan 'Casual' style. (':

Pređimo na outfite. :*

Starcoins outfit;
Ovo je jedan 'Casual' style,iz prodavnice Basic. ^--------^
Sviđa mi se,jer je jednostavan,a nije skup. :]

Cene & predmeti;
Skupo nije,ali treba imati hrabrosti obući takav stil na svoju lutku i ne misliti šta će drugi da kažu. :'D

Stradollars outfit;
Ovo je elegantniji outfit,ali kao što je Nataša rekla u jednom postu; 'Ovaj kaput razbaja monotoliju',
ja ću za ove štikle tako reći. ×D

Cene & predmeti;
Nije skup. ;')
Nemam komentara. :3

Casual style;
Presavršen je. *---------*
Zbog ove košulje je elegantan,a zbog patika 'Swaggy'. ♥

Cene & predmeti;

To je to! :]
Ko komentariše post dobija 15 poena na svoju SOSD karticu. :*

btw; Izvinite što na nekim slikama ne piše SOSD,mrzelo me stavljati. :'D

xoxo,










8 коментара:

  1. Анониман17.8.14. 20:26

    lepo ali mi se jakna ne svidja

    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je drugi outfit najlepši.Ali svi su na svoj način lepi.Izabrala sam drugi jer je u mom stilu.:-)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17.8.14. 23:28

    meni se rubrika svidja,jer sve te stvari koje ti koristis kao zabacene ja nikad nisam videla,a poneke od njih mi se svidjaju....
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.8.14. 09:16

    Menii je jakna baš cool. Odlično je sve..
    -goldminja1party

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.8.14. 09:52

    Super je jakna. I outfiti su lijepi. Mislim da cu da je kupim. :))

    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18.8.14. 11:43

    oufiti su super

    fancyM.M ojj odkad te nisam cula od kako smo se posvadale oko kluba


    -irena90 (stari profil ilma0)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман18.8.14. 11:53

    Super :)


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  8. super jaknica kao i outfiti vjerovatno ću da kupim neki!!!


    katarina8876

    ОдговориИзбриши