expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 8. 2014.

Dizajniranje sa Natasom #116

Heeejjj!
Kako ste mi?
Ja sam malo nervozna danas ne znam zasto :/
Hvala svima na divnih 13 komentara u predhodnom postu! Hvala vam punopunopuno!
Ako i na ovom postu bude bilo toliko komentara ili vise pokazujem vam kako se dizajnira ova kosa:
Meni se kosa bas svidja,jer je prva koju sam uspela da napravim u ovim bpjama! :D
A sada da predjemo na danasnji dizajn 

U pitanju je ponovo interijer evo ga:
Na njoj pise 'BE YOURSELF' u prevodu 'BUDI SVOJ'
Interijer mi se dopada :D
Jedino mi je slovo 'B' uzasno ispalo,ali nisam uspela drugacje... Mozda bi bilo bolje da sam ga napravila iz dve kockice a ne iz jedne xD
I sebi sam dosadila sa ovim interijerom,tako da od sledeceg posta radimo kose ;D


Da li vam se svidja interijer?
Da li vam se svdija kosa?
Komentarisite!
-NataStarDoll01

6 коментара:

  1. Анониман21.8.14. 18:47

    Svida mi se i interijer,a kosa prepre odlična *Q*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.8.14. 19:30

    Jedva cekam da nam pokazes


    irena90

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.8.14. 20:15

    Kosa je super!!!! I interijer...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Dizajn je super, možda napravim na majici :) A kosa je super, jako mi se sviđa, jedino ja bih napravila dolje više blond boju :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.8.14. 13:08

    NataStarDoll1 ja uživam kada čitam tvoje postove o dizajniranju.:) ♥
    Idealna si blogerica sviđaju mi se tvoji postovi.:D


    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман22.8.14. 15:50

    Dizajn mi se jako svida a natpis jos vise. Volim takve natpise i one koja sam ti napisala. Kosa mi se jako svida i zelakela bih vidjeti kako se radi pa komentarisem.:)♥
    -DivaKata.:)♥

    ОдговориИзбриши