expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 9. 2014.

GTFL #3 ♥

Hellou. (:

Evo mene sa bukvalno zaboravljenom rubrikom. :D
Nisam je pisala skoro mesec dana i priznajem da sam
je bas zapostavila. Zao mi je. :'( ♥

Pre sat vremena sam se vratila iz skole i mogu reci da mi
raspored casova i nije toliko los. Zadovoljna sam. Bolji je
nego prosle godine. ♥ I da , posto sam 8. razred , najstariji
smo u osnovnoj skoli. :D ♥

Necu vise da vam dosadjujem. xD

Poznata lutka koju sam odabrala je:
♥♥♥ Caah_Contel ♥♥♥ 


(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Imate sve na slici. :'3

Njen outfit je suvise "causal" , ali posto je nekako neoubicajan ,
mislim da je super za ovu rubriku. :) ♥
Sto je najbolje nije ni toliko skup. :) ♥
Mislim da bi ovaj outfit bio savrsen za Back To School outfit , 
samo jos fali ranac. :D Na vama je da izaberete ranac. ♥

To bi bilo to. :)

-Da li vam se svidja njen outfit? :)
-Hocete li ga isprobati? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



6 коментара:

  1. Nema veze sto si zapostavila rubriku GTFL, jer si zaista imala dosta posla. ♥ Mada, priznajem, bila sam malo uspanicena primetivsi da je nisi bas dosta dugo pisala, a bila mi je jedna od omiljenih rubrika. :) To sada, i nije toliko vazno. Svidja mi se outfit za skolu, pogotovu zbog te majce, jer je prosto obozavam. :D Ali, nisam bas sigurna da postoji u RL. :/ Bilo kako bilo, uz ove farmerke i starke, moze da se obuce bilo koja druga majca. ♥ Odlican post, Milice. I da, zelim ti da uspesno zavrsis 8. razred, i da upises koju god pozelis srednju skolu. ♥

    ~ Tara ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1.9.14. 13:28

    Big like. Jako mi se svidja ova rubrika i nema veze sto si je zapostavila. Razumijem te, nisi jedina koja ima mnoogo obaveza. :D Ti imas 8 razreda? Ja 9! :/ Uglavnom, staljing je prekjut, kao i majca! :)
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.9.14. 15:27

    To što si zapostavila rubriku GTFL nema veze,jer zaista imaš još puno rubrika.:D
    Outfit mi se sviđa,majcu i patike imam.Ali helanke/pantalone i jaknicu nemam.Tako da najverovatnije ništa od tog outfita neću ga isprobati.:D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1.9.14. 15:41

    Prvi put sam vidla tu rubriku.:) I svida mi se. Out fit je jako lijep, i pomalo neobican, ali mi se svida.:) Majicu cu mozda kupiti pa mozda isprobam outfit.:)♥
    I sretno u 8.raz. I moja sestra ce u 8. samo za tjedan dana.
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  5. Outfit mi nije nista posebno tako da ga neću isprobati

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam doslovno zaboravila na ovu rubriku.Hhahahha.
    Outfit mi nije nešto,jedino što mi se sviđa je majica. *--*

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши