expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

#2 TROOS

Heeej girls! 


Ne mogu vam opisati moju srecu kada sam ugledala novi izgled bloga!
Meni je to jako vazno, a stari izgled me je podsecao na zatvaranje,
i nije mi bio u duhu ovog bloga.

Novi izgled je fenomenalan! 
Sigurno ce me podstaci da pisem bolje postove. 

Danas cu objaviti samo jedan post, a to je ovaj 
jer sam danas isla u skolu.
Ustala sam rano i jako sam umorna, a u 6 sati imam rodjendan.


Pocecu sa rubrikom. 




Desno je outfit sa StarDolla, a levo real outfit. 

Da li vam lice? 
Meni dosta lice, samo sto nisam mogla da nadjem crvene baletanke pa sam uzela ove.


Evo koje sam stvari koristila:

Suknju iz trgovine/prodavnice "It Girls"
Majicu iz trgovine/prodavnice "Basics"
Torbu iz trgovine/prodavnice "RIO"
Kais iz trgovine/prodavnice "Voile"
Baletanke iz trgovine/prodavnice "Pretty'n Love"

Ako biste zelele da napravite ovaj oufit na veliko cudo potrosile biste samo 12 stardolara.
Suknja je jako lepa, a i veoma je jeftina.
Majica je potpuno prelepa, i jednostavna.
Torba je lepa, a jos plus je HB pa ce joj cena rasti na Bazaaru.
Kais je najjeftiniji komad odece u ovom outfitu. Cena mu je samo 10 sc.
Baletanke su veoma kjut, a nisu tako ni skupe. 


To bi bilo to. 

Kako vam se cine outfiti, da li imaju slicnosti? 
Da li cete napraviti ovaj outfit? 
Ako biste zeleli specijalno da napravim neki outfit, link mi ostavite na mail ili stavite u komentar.


Komentarisite!

Ako budete komentarisati dobicete 15 bodova na SOSD kartici! 



Xoxoxoxoxo,


5 коментара:

  1. Анониман15.11.14. 16:48

    Super je!
    Anita ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.11.14. 17:02

    http://www.google.hr/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fd2s11kre1yh5b6.cloudfront.net%2Fimages%2F5264319%2F480%2F480%2Flow%2Fchanel-bag-and-old-navy-jeans-and-nordstrom-shirt.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fpose.com%2Fcollections%2F2241340-super-cute-dope-outfits&h=480&w=480&tbnid=H36V3vLAnDPlUM%3A&zoom=1&docid=19Jzj5ZFi_-45M&ei=MXhnVI6PPOT9ywO4roCIDw&tbm=isch&ved=0CBwQMygBMAE&iact=rc&uact=3&dur=153&page=1&start=0&ndsp=12 (link outfita) Tena_Candy ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.11.14. 17:02

    Mogla si uzeti one iz basica al svejedno lice

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.11.14. 18:13

    Super je...Lice :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши