expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

Outfiti iz nove kolekcije #1

Hej Girls!


Jučer je stigla nova kolekcija iz trgovine Voile,pa pogledajmo
kat i pokušati ću vam dati inspiraciju kako biste se mogli obući:




Kolekcija na prvi pogled mi je bila Woooow!
Ima jako lijepih haljina i sve su svečane,glamurozne.


Pa Lets'go!


1 outfit:


Da ne bude obično dodala sam ovaj lančić i bijeli čupavi bolero 
koji još više istiće ovu svečanu haljinu.


Koristila sam:








Ukupno: 48SD





2 outfit:



Sviđa mi se outfit osim ove mašne da je barem bijele boje bilo bi puno bolje :)
Ali nije loš,barem meni.



Koristila sam:







Ukupno: 37SD



Kakva vam je rubrika?
Sviđa li vam se ili ne?
Koji vam se outfit više sviđa?
Dali su vam skupi ili ne?
Dali ste šta kupili iz kolekcije?



Sljedeći post ove rubrike očekujte kada izađe nova kolekcija :)



Komentirajte.



(Komentar ovog posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)





7 коментара:

  1. Анониман15.11.14. 14:15

    Meni je kolekcija onako lijepa..hehe moglo je i gore, ali ne kupujem
    -NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se kolekcija ne svidja.A prvi outfit je super.Drugi je crven,a ja ne volim nesto preterano crvenu boju..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.11.14. 21:14

    Preuzeto sa Stilmartinog bloga,piše ovu rubriku katarina8876

    ОдговориИзбриши
  4. Anonimce ovo je moja rubrika koju sam ja izmislila i koju pisem na blogu od monsterhigh2891 i nikakva kopija.



    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман16.11.14. 10:32

      Da jeste kopija,evo linka:http://stilmart.blogspot.com/2014/11/2-outfit-iz-nove-kolekcije-voile.html

      Избриши
  5. Kopija od mene da,idi na monsterhigh2891 blog i vidi kad sam ja krenula pisati a kad ona :)


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши