expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 11. 2014.

Weekly recap #4 ♥

Hellou. (:
Ne mogu da verujem koliko je ova nedelja brzo prosla , bukvalno
kao da je juce bio ponedeljak... Kada idem u skolu meni je super da
mi nedelja brze prolazi , ali kada je raspust , uopste mi se to ne svidja...
Zato mi je ovaj letnji raspust prosao brze nego ikada , ali sta je tu je.
Nego , izgleda da sam predaleko otisla sa mojom pricom. Pa , vreme
je da pocnem sa pisanjem ovog nedeljnog posta. ♥


U ponedeljak nam je stigla jedna nova kolekcija u 
trgovinu Fallen Angel. Mogu Vam reci da dugo nisam videla
bas neku dobru kolekciju ove trgovine , ali ova je zaista jedna
od boljih kolekcija. Postoji dosta predmeta koje mozete savrseno
iskombinovati i zaista mozete urediti Vasu lutku tako da izgleda
veoma moderno. Cene nisu previsoke , tako da skoro svi mogu
priustiti barem jedan predmet iz ove kolekcije. ♥


U sredu smo dobili jednu veoma lepu vest , odabrana
je pobednica takmicenja MSW 2014-e godine! To je
FlorGatalinda10. Ona je iz Brazila. Cestitam od sveg 
srca! Kao sto vec verovatno znate , 2. mesto osvojila je poznata Memoo-wa ,
a na trece mesto se plasirala veoma poznata PuppySasha34. Ja mislim
da su zaista one i zasluzile pobedu. ♥


U sredu smo jos i dobili novu kolekciju trgovine Callie's Picks.
Kolekcija se zove "True Blue". Mogu Vam reci da obozavam plavu boju i
da mi se neke haljine i neki predmeti zaista mnogo dopadaju. Otprilike
vec skoro svi dobro poznajete ovu trgovinu i znate kako se krecu cene.
Predmeti nisu toliko skupi , tako da svi mogu da priuste po nesto. Moram
priznati da je ova jedna od lepsih kolekcija ove trgovine. ♥


Poslednja novost objavljena je u petak. Dakle , konacno
neka nova kolekcija dekora. Ovog puta dobili smo novu kolekciju u
trgovini Fashion Furniture. Svaki predmet iz ove kolekcije je lepo
osmisljen i napravljen. Zaista su radnici Stardoll-a uradili vrhunski 
posao kao i uvek. Cene nisu previsoke , sto je dobro. Ali posto ja nemam
stardolara ni ovako ni onako , ni ovog puta necu nista kupiti. Nazalost. :/

To bi bilo sve za ovaj post. Kao sto ste verovatno vec svi primetili , ja ne opisujem
sve novosti , vec one najvaznije. Uradite anketu i vidimo se sledece nedelje. ♥

Koja novost Vam se najvise dopala ove protekle nedelje? ?
Nova kolekcija trgovine Fallen Angel
Obavestenje o pobednicima takmicenja MSW 2014
Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - "True Blue" - Issue No. 28
Nova kolekcija trgovine dekora Fashion Furniture
Poll Maker


-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)
-MiciRainbow2



Нема коментара:

Постави коментар