expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 11. 2014.

Fall makeup look - Makeup sa Nathalie #110

Hello dollies!

Sada sam tu sa jednim jesenji  izgledom.
Jesen je predivno godisnje doba. Boje su tople i meke, vreme je ne previse hladno a ne previs etoplo, nosimo warm and cosy dzempere i pijemo toplu cokoladu.
Obozavam jesen! Zato sam resila da vam pokazem jedan makeup inspirisan ovom divnom delu godine. ♥

Pocecu tamnozlatnom bojom pecenog secera preko celih kapaka.
Nanesite je u dva sloja. ♥

Sada cu staviti tamnobordo boju u uglove ociju. Ova boja je takodje topla. Podseca me na jesen i savrseno se uklapa uz boju pecenog secera, pa cemo je zato koristiti.

Stavicu senf boju u uglove ociju, tamo gd eobicno ide bela. Danas izbegavam belu jer radim sa toplim i neznim bojama. :)
Dodacu braon senku u uglove crvene, za iluziju dubokih kapaka i neznih ociju.
Stavite svetli ajlajner u uglove ociju. Kao sto sam vec rekla, izbegavam belu, pa sam umesto belog uzela neku divnu boju izmedju sampanj-zlatne i vanila-zute. ♥

Izvucite crnim ajlajnerom preko gornjeg dela kapka.

Narandzastobraon ajlajnerom povucite jednu trecinu donje linije oka, pocevsi od spoljasnjeg ugla, kao na slici.

Ono sto je od donje linije oka ostalo ne iscrtano popunite narandzastim ajlajnerom (negde na sredini).

Dodajte obe maskare na gornje trepavice.

 Sto se tice usana, uradicu nesto sto radim retko: uzecu bordo karmin i nanecu ga u lepom i velikom sloju preko celih usta.
A onda cu dodati sjaj ;D

Tadaa! xD

Dali vam se dopada makeup?
Sta mislite? ;)

Komentarisite (15 poena) :D

-Natalija

4 коментара:

  1. Анониман9.11.14. 11:33

    Jaoj Natalija mnooogo si uobrazena i izmisljas.."boja pecenog secera" je svetlonarandzasta,"tamnobordo" ne postoji,bordo je vec tamna boja tako da je glupo reci "tamnobordo".."Iluzija dubokih kapaka" no comment.OMG "sampanj-zlatna i vanila-zuta"To je bez..Nemoj da budes takva seljanka i da izmisljas imena za boje koje vec imaju imena,,Umisljena si jer mislis da samo ti imas talenta za sminkanje,da si najbolja..Sigurna sam da ima mnogo boljih sminkerka..
    To je sve od mene
    Bajj
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10.11.14. 14:39

    Makeup je super♥ Samo bi mi se vise svidjao bez ovog ajlajnera ispod ociju,ali dobro i ovako je lep :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши